  • Data: 2013-12-13 21:17:50
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-13 20:56, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Fri, 13 Dec 2013 08:41:01 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):
    (...)

    > Wizyta lekarska za 25zł?
    > I to taka wizyta u orzecznika, na której pacjenta trzeba całkiem
    > kompleksowo przebadać (bo chyba nie masz na myśli tej fikcji która już dziś
    > kosztuje około 100zł), na okoliczność chorób które stara się zataić?

    Przecież to jakieś bzdury.

    > Takie podstawowe, sensowne badanie to by musiała być kardiologia, cukrzyca,
    > pole widzenia, neurologia, do tego jeszcze warto by było zakres badań z
    > psychotestów dla zawodowych kierowców.

    Kardiologia - po co? Cukrzyca (wiem że ważne)? Jak to sprawdzić? Wzrok
    - do tego jest potrzebny specjalista. Reakcje neurologiczne powiedzmy
    można sprawdzić. Zwróć uwagę, że lekarze (czy to pierwszego kontaktu,
    czy też specjaliści) powinni informować "urząd" o przeciwskazaniach do
    prowadzenia pojazdów, jeżeli ktoś ma pj - tak jest w "normalnych"
    krajach.