    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 13 Dec 2013 10:33:59 -0800 (PST)
    Subject: Re: Wykrakaliśmy?
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 17:44:30 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    >
    > Dnia pięknego Fri, 13 Dec 2013 08:30:38 -0800 osobnik zwany kogutek444

    > A Ty nie ?
    >

    > Bo racje ma. Co to za zamordyzm.
    >
    > Mozna z roboty wywalic, jednej, drugiej, trzeciej, az zostanie tylko
    >
    > wywozenie smieci, mozna mieszkanie zabrac, domiar wymierzyc, mozna
    >
    > zamknac do wiezienia, mozna wywiezc na Sybir, mozna postawic nad dolem
    >
    > i zastrzelic, a tu prosze, pracuje taki dalej na uczelni i publikacje
    >
    > do dorobku trzaska.
    >

    > Owszem, pare ludzi zginelo, ale to naprawde pojedyncze przypadki.

> [...]
    Żle piszesz. Nawet jak by jeden zginął to było to niepotrzebne. Dokąd zył Stalin tak
    było. Potem się uspokoiło. Była amnestia. Oczywiście ci co załapali się na KS i nie
    doczekali byli najbardziej przegrani. Twój tekst jest zwyczajnie głupi, tendencyjny,
    gówniarski. Polska była zwyczajnym państwem jakich wtedy było wiele. Wśród
    socjalistycznych tutaj była największa swoboda prowadzenia działalności gospodarczej.
    Tutaj ludzie mieli najwięcej swobód obywatelskich. Jak gdzieś indziej było lepiej to
    porównaj USA z ich ustawami antykomunistycznymi. Może będziesz miał odwagę
    odpowiedzieć na pytanie czy to Rosjanie po wojnie torturowali i zabijali Polaków. Czy
    może to Polacy Polakom tak robili. Tak wiem na filmie Czas Honoru jest jakiś
    najważniejszy ruski co wszystkim rządzi. Tylko że ten film jest fikcją literacką. I
    jak po roku 1990 ustawisz w szeregu premiera Mazowieckiego co grubą kreską
    zagwarantował wszystkim bandytom bezkarność i sowite wynagrodzenie za to co robili w
    PRL.