    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wykrakali?my?
    Date: Sat, 14 Dec 2013 11:58:40 -0600

    On Thu, 12 Dec 2013 13:04:16 +0100, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:

    >http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1001582,Koni
    ec-bezterminowych-praw-jazdy

> [...]
    >
    >Część posłów argumentowała, że wymiana bezterminowych dokumentów na
    >nowe, ważne przez 15 lat, jest niezgodna z konstytucją. Ich zdaniem,
    >narusza zasady ochrony praw nabytych. Wnioskodawcy akcentowali fakt, że
    >nowe przepisy wymuszają na kierowcach konieczność poddania się badaniom
    >lekarskim na własny koszt.
    >
    >Naruszona zasada zaufania?
    >
    >Według parlamentarzystów PiS w ten sposób naruszono zasadę zaufania
    >obywateli do państwa i jego prawa.
    >
    >- - - -
    >Jakiego kurna "państwa"? Jakiego "prawa"? W Polsce???

    Dzizus Krajst, Polacy maja porabane w glowach... W USA wydaje sie
    prawo jazdy na 4 lata, paszport na 10, chyba nie mam zadnego dokumentu
    ktory bylby wazny nieskonczenie dlugo. I ktorego przedluzenie nie
    kosztowaloby jakies pieniadze, czasem nie tak znow pomijalnie male.

    Jak sie odnawia prawo jazdy, to badaja wzrok w DMV; patrzy sie w takie
    uzradzenie i sledzi plamke swietlna. Jak sie odpada na tym tescie (ja
    odpadam) to tzreba przyniesc zaswiadczenie od lekarza ze nie ma
    problemow. Badania sie robi NA WLASNY KOSZT.

    Gdy pierwszy raz wyrabialem amerykanskie prawo jazdy to musialem poksc
    do lekarza. NA WLASNY KOSZT.

    Chyba jeszcze dzieci tych co w komunie mieli wszystko darmo ciagle to
    pamietaja i chca tak samo...

    A.L.