  • 11. Data: 2013-01-10 20:35:27
    Temat: Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    > Obecnie mam tylko służbowy telefon z Orange i owszem, mogę sprawdzać ile
    > mi pozostało do wydania środków z pakietu.

    Czyli masz komórkę.

    > Na stacjonarnych nie miałem możliwości sprawdzać minut do wykorzystania bo
    > korzystałem z planu standardowego.
    A w planie standardowym nie ma zużycia minut?

    EZ

  • 12. Data: 2013-01-10 20:51:07
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 10.01.2013 20:35, E.Z. wrote:

    > Czyli masz komórkę.

    Tak, ale specjalnie dla Ciebie zalogowałem się na stare konto do
    stacjonarnego.
    Po zalogowaniu -> obsługa online -> i jest "wykorzystanie środków"
    No ale "nie ma dostępnych informacji" z wiadomego względu.

    > A w planie standardowym nie ma zużycia minut?

    Nie pamiętam żeby to działało :)

    --
    Olek

  • 13. Data: 2013-01-10 20:58:21
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    > Tak, ale specjalnie dla Ciebie zalogowałem się na stare konto do
    > stacjonarnego.

    Dzięki. :-)

    > Po zalogowaniu -> obsługa online -> i jest "wykorzystanie środków"
    > No ale "nie ma dostępnych informacji" z wiadomego względu.

    Myślę, że pies jest pogrzebany w rejestracji i powiązaniu konta
    z numerem stacjonarnym.

    Pozdrawiam
    EZ

  • 14. Data: 2013-01-10 22:52:37
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 10 Sty, 14:32, "E.Z." <E.Z.@..com> pisze...
    > Ircyz - możesz podać jak się zarejestrowałeś, bo chyba w tym
    > jest pies pogrzebany.

    Mój login to numer telefonu.

    Ircys

  • 15. Data: 2013-01-11 18:11:21
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 10.01.2013 22:52, Ircys wrote:
    > On 10 Sty, 14:32, "E.Z." <E.Z.@..com> pisze...
    >
    > Mój login to numer telefonu.

    Do Orange?
    Przecież po przeniesieniu kont z panelu TPSA do Orange, na "dzień dobry"
    kazali zmienić login bo "login musi zawierać literę"
    --
    Olek

  • 16. Data: 2013-01-12 15:12:46
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 11 Sty, 18:11, Olek <o...@p...onet.pl> pisze...

    > Do Orange?
    > Przecież po przeniesieniu kont z panelu TPSA do Orange, na "dzień dobry"
    > kazali zmienić login bo "login musi zawierać literę"

    Tak, chodzi o Orange. Mam numer telefonu i o żadnych literkach nic nie
    wiem.

    Ircys

  • 17. Data: 2013-01-14 10:58:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olek" napisał w wiadomości
    >Do Orange?
    >Przecież po przeniesieniu kont z panelu TPSA do Orange, na "dzień
    >dobry" kazali zmienić login bo "login musi zawierać literę"

    Moze i musi, ale ciagle jest "zaloguj się, login lub nr usługi"

    W sumie to logiczne ze login musi zawierac litere, aby go odroznic od
    numeru uslugi.

    I ciagle mozna podac nr telefonu.

    J.