  • Data: 2010-08-15 16:07:59
    Temat: Re: Wykłady ze sprzętu komputerowego
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2010081514360300@grush.one.pl...

    > Wcale nie taki bublowaty, bo ma swoje zalety.

    Ma, ale jakoś te zalety zostały przygniecione przez ogrom wad.

    > I wcale nie
    > *wszyscy* wiedzieli o tym, że ma on i swoje wady. Tutaj
    > właśnie była rola pasjonatów, którzy *zbadali* dane zagad-
    > nienie i opublikowali wyniki swoich badań. Bo chyba nie
    > wmówisz mi, że o tym, że RAMBUS jest be mówiono w szkołach
    > i na uczelniach?

    Rzecz w tym, że wydajność i inne parametry pamięci powinien potrafić ocenić
    każdy absolwent informatyki.

    > Świat jest już taki, że grupa wykształconych i poświęcają-
    > cych swój czas na rzecz rozwijania swojej wiedzy prowadzi
    > szeroką grupę nie znających się za dobrze na danej działce
    > wiedzy. I tak jest dobrze. Nie wszyscy muszą się znać na
    > wszystkim.

    To samo możesz powiedzieć o programowaniu, bazach danych i całej reszcie. A
    jednak nie uważasz ich obecności na uczelni za niepotrzebną.

    > Można tak programować. Ba, programuje się tak!

    Dopiero od pewnego poziomu.

    > Poza tym, znajomość działania prostego komputera przekłada
    > się wprost na znajomość działania komputera skomplikowanego,
    > a na pewno upraszcza poznanie tej kwestii.

    To dość wątpliwe w wypadku procesora wielowątkowego.