  • 1. Data: 2009-10-31 11:42:28
    Temat: Wyjscie z VGA na RF
    Od: Spire <s...@n...net>

    witam

    czy zna knos moze rozwiazania jak podlaczyc TV po wejsciu antenowym do
    komputera ktory ma tylko VGA port? czy istnieje jakies urzadzenie do tego
    czy lepiej zrobic to "na dwa kroki", VGA -> cinch, cinch -> RF ?

    pozdrawiam
    Spire

  • 2. Data: 2009-10-31 11:47:08
    Temat: Re: Wyjscie z VGA na RF
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Spire pisze:
> [...]
    > komputera ktory ma tylko VGA port? czy istnieje jakies urzadzenie do tego
    > czy lepiej zrobic to "na dwa kroki", VGA -> cinch, cinch -> RF ?
    Nie da się wprost, wszystko będzie rozwiązaniem dającym fatalny obraz (w
    najlepszym przypadku przeskalowany do PAL).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-10-31 11:51:55
    Od: Lukasz <l...@n...com>

    On Sat, 31 Oct 2009 12:47:08 +0100, BartekK wrote:

    > Nie da się wprost, wszystko będzie rozwiązaniem dającym fatalny obraz (w
    > najlepszym przypadku przeskalowany do PAL).

    nie mowie ze ma byc perfekt. chodzi zeby obraz z komputera ktory jest
    "centrum monitoringu" (3 kamery) dalo sie ogladac na TV.
    Pewna osoba zapytala mnie o takie rozwiazanie, wiec szukam mozliwosci.
    znalazlem juz prejsciowki z VGA -> cinch, a modulatory cinch -> RF juz
    jest. zastanawiam sie po prostu czy sa inne takie rozwiazania.
    i koniecznie ma byc RF na koncu lancucha, bo bedzie to podlaczone do
    urzadzenia ktore miksuje sygnal z kilku srodel RF i podaje na kilka
    telewizorow

  • 4. Data: 2009-10-31 12:04:46
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Lukasz" <l...@n...com> wrote in message

> [...]
    > i koniecznie ma byc RF na koncu lancucha, bo bedzie to podlaczone do
    > urzadzenia ktore miksuje sygnal z kilku srodel RF i podaje na kilka

    VGA -> cinch i do tego stary magnetowid

    c.

  • 5. Data: 2009-10-31 13:43:58
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Cezar pisze:
    > VGA -> cinch i do tego stary magnetowid
    W tym zastosowaniu stary magnetowid = modulator. A gotowy, na fakturę,
    nowy i sprawny _sam_ modulator w postaci małej skrzyneczki ( z
    ustawianym ładnie cyfrowo kanałem RF, z zasilaczem który nie grzeje 40W
    jak stary magnetowid, itd) kosztuje 40-90zł

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 6. Data: 2009-10-31 14:24:41
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@n...com> napisał w wiadomości

    > nie mowie ze ma byc perfekt. chodzi zeby obraz z komputera ktory jest
    > "centrum monitoringu" (3 kamery) dalo sie ogladac na TV.

    Skoro jakość obrazu jest drugorzędna, to może wymień kartę grafiki na taką z
    Compositem? Jakiś stary Radeon 7000 za grosze. Odpadnie etap konwersji
    VGA-cinch.

  • 7. Data: 2009-10-31 14:29:05
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "maX" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro jakość obrazu jest drugorzędna, to może wymień kartę grafiki na taką
    > z Compositem?

    Czy wręcz z VIVO (jakby kiedyś zaszła potrzeba jeszcze ten sygnał
    monitoringu przenosić dalej)

  • 8. Data: 2009-10-31 15:52:26
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

> [...]
    > i koniecznie ma byc RF na koncu lancucha, bo bedzie to podlaczone do
    > urzadzenia ktore miksuje sygnal z kilku srodel RF i podaje na kilka

    Po tylu mikserach i kombinacjach spodziewaj się raczej jakości "coś tam
    chyba widać" i będzie to na pewno daleko od "nie musi być perfekt" :-)

    --
    Azarien

  • 9. Data: 2009-10-31 17:27:18
    Od: Lukasz <l...@n...com>

    On Sat, 31 Oct 2009 15:24:41 +0100, maX wrote:

    > Skoro jakość obrazu jest drugorzędna, to może wymień kartę grafiki na
    > taką z Compositem? Jakiś stary Radeon 7000 za grosze. Odpadnie etap
    > konwersji VGA-cinch.

    dzieki za pomysl :) rzeczywiscie, cena moze byc podoba a jakosc moze
    nieco lepsza.