  • 1. Data: 2009-05-17 17:29:11
    Temat: Wyjscie 0-10V sterowane przez RS232
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

    Witam
    Poszukuje sterownika do urzadzen analogowych sterowanych sygnalem 0-10V.
    Problem w tym iz wartosc na wyjsciach tego sterownika chcialbym ustawiac
    przy pomocy komputera - komunikacja poprzez rs-232 lub rs485.
    Czy moze ktos z grupowiczow zna firme sprzedajaca takie sterowniki ?

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@w...pl \\

  • 2. Data: 2009-05-17 22:16:00
    Temat: Re: Wyjscie 0-10V sterowane przez RS232
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    P4tryk pisze:

    > Poszukuje sterownika do urzadzen analogowych sterowanych sygnalem 0-10V.
    > Problem w tym iz wartosc na wyjsciach tego sterownika chcialbym ustawiac
    > przy pomocy komputera - komunikacja poprzez rs-232 lub rs485.

    Czyli inaczej mówiąc szukasz przetwornika C/A o wyjściu napięciowym
    0..10V sterowanego przez RS485? Jeżeli tak - to wystarczy moduł ADAM-4021:
    http://www.elmark.com.pl/products/advantech/produkt.
    php?produkt=1175

    Ew. wersja z 4 wyjściami:
    http://www.elmark.com.pl/products/advantech/produkt.
    php?produkt=1177

    W Sieci są duże rozbieżności cen tych samych modułów, poszukaj gdzie
    najtaniej.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-07-22 19:18:01
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    php?produkt=1177

    > W Sieci są duże rozbieżności cen tych samych modułów, poszukaj gdzie

    Witam
    Te przetworniki z powyzszych linkow sa dosc drogie. Czy moze ktos z
    grupowiczow zna firma ktora ma w ofercie tansze ? Moze jakis KIT do
    samodzielnego montazu ?

    // Patryk Jakóbiak \\