  • 11. Data: 2013-08-22 10:33:39
    Temat: Re: Wyjazd na basen kryty - bezpieczeństwo kluczyków...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-22 10:31, Marek Dyjor pisze:

    > zawsze może poprosić żone albo dziewczynę o przechowanie ;-)

    A jak zgubi to jest argument do zmiany na kolejną ;)

  • 12. Data: 2013-08-22 10:54:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 Aug 2013 10:33:39 +0200, Artur Maśląg

    > A jak zgubi to jest argument do zmiany na kolejną ;)

    Ale w którą stronę zgubi? ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2013-08-22 11:38:31
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Łukkasz nabazgrał(a):

    > Słyszałem o przypadku że złodzieje śledzili właściciela drogiego auta, jak
    > ten jechał na basen kryty to udawali że przyszli pływać (nawet się
    > przebrali do kąpielówek i pływali), potem w połowie "godziny" wyszli i
    > niezauważenie ukradli kluczyki z szafki (szczerze powiedzmy że w
    > większości basenów zabezpieczenie szafek jest co najwyżej średnie). No i
    > właściciel po kąpieli miał po aucie...

    Z ciekawości jak idziesz na basen odkryty to już nie kradną ??

  • 14. Data: 2013-08-22 12:05:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 Aug 2013 11:38:31 +0200, Chris

    > Z ciekawości jak idziesz na basen odkryty to już nie kradną ??

    Są jeszcze takie? Ostatnie jakie pamiętam w DC to Skra,
    Warszawianka i coś przy WM było jeszcze do niedawna...

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2013-08-22 12:21:50
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Myjk nabazgrał(a):

    > Thu, 22 Aug 2013 11:38:31 +0200, Chris
    > Są jeszcze takie? Ostatnie jakie pamiętam w DC to Skra,
    > Warszawianka i coś przy WM było jeszcze do niedawna...

    Nikt nie mówił że ma być DC :) ale nawet tam są jeszcze takie choć coraz
    mniej.

  • 16. Data: 2013-08-22 13:23:10
    Temat: Re: Wyjazd na basen kryty - bezpieczeństwo kluc=?UTF-8?B?enlrw7N3Li4u?=
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Myjk wrote:

    > Thu, 22 Aug 2013 10:33:39 +0200, Artur Maśląg

    > Ale w którą stronę zgubi? ;P

    Myślisz, że kobiety aż tak zachłanne są? ;)

    --
    Deflegmator

  • 17. Data: 2013-08-22 16:07:54
    Od: tá´Ź

    Deflegmator wrote:

    > Myślisz, że kobiety aż tak zachłanne są? ;)

    Ja bym się nie zdziwił.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2013-08-22 16:08:31
    Od: tá´Ź

    Myjk wrote:

    > I tanio. Kondom w porywach 5 zł.

    Ale po co kondom?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 19. Data: 2013-08-22 16:19:46
    Temat: Re: Wyjazd na basen kryty - bezpiecze?stwo kluczyków...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 19 Aug 2013 15:16:30 +0200, ?ukkasz <f...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Macie jakieś pomysły sposoby na to ? Może są jakieś np. gumowe
    >opaski/małe kieszonki na rękę gdzie można kluczyć zmieścić ?..

    Zostawic kluczyki w samochodzie i zatzrasnac drzwi. Widzialem jak
    jeden facet tak robil

    A.L.

  • 20. Data: 2013-08-22 17:50:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Aug 2013 09:19:46 -0500, A.L. napisał(a):

    > Zostawic kluczyki w samochodzie i zatzrasnac drzwi. Widzialem jak
    > jeden facet tak robil

    Ale czy widziales jak wrocil i wsiadal do auta ? :-)

    J.