  • 81. Data: 2009-05-15 05:23:33
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto [ot]
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Arni"
    Kiedys na modemach było tak fajnie....

    Fajnie??? Ja przez ta grupe po 2 500 000 pln za telefon placilem.

    T.

  • 82. Data: 2009-05-15 05:39:59
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Tytus z Fabryki"
    Fajnie??? Ja przez ta grupe po 2 500 000 pln za telefon placilem.

    Sorka, zł oczywiscie

    T.

  • 83. Data: 2009-05-15 05:41:15
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto
    Od: Magic <m...@w...pl>

    kocyk pisze:

    > Pfff, jakbym bral inetowe osobowosci na powaznie to bym tu czesciej
    > zagladal. Ja to nawet z andrzejem bym piwo wypil;

    Przypis dla nowych -> "z Andrzejem Lawą, ksywka A.L."

    > Tak wiec i ty masz szanse, choc nie sadze by picie ze
    > mna sprawilo ci przyjemnosc, gdyz ja pije dosc, hmm, spektakularnie.

    Cóż za eufemizm :)

    > ORGANIZACJA JEDEN RZADZI!

    O, jakiś apgrejd nastąpił ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 84. Data: 2009-05-15 05:43:10
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jacek Różański pisze:

> [...]
    > napisać, wszystko przeczytałem. Po 10 latach mniej lub bardzej
    > systematycznego czytania prm tez tak będziesz miał. I takich jak ja jest
    > wielu, reagują nie ze złośliwości tylko może z nudów?
    > Zresztą do czytania netu trzeba dużo cierpliwości, akurat nasza grupa
    > najgorsza nie jest. A nasza impreza rocznicowa służy właśnie skruszeniu
    > lodów. niestety Twoja postawa wskazuje, że te pozorne barykady wznoszą
    > nie tylko "starzy" ale i "nowi". jeszcze raz zapraszam na naszą imprezę,
    > zjesz sobie butelkę po oleju to od razu spojrzysz na świat inaczej.

    Napisałbyś że napojem rocznicowym jest Kasztelan zielony
    niepasteryzowany, to by to miało jakiś pozytywny oddźwięk, a Ty tylko
    tym Mixolem straszysz ...

  • 85. Data: 2009-05-15 05:45:51
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jacek Różański pisze:

    > Nasze imprezy tak nie wyglądają. Paw się zdarza, ale rzadko. Jak na 4
    > dni to chyba niedużo. A alkoholu w ogóle, ale to w ogóle nie pijemy!

    I dopiero teraz to piszesz ??? To po cholerę ja tam przyjeżdżam co roku ?

  • 86. Data: 2009-05-15 05:57:23
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
    >
    > Zweryfikuj swój KF. Co napisałem Ci na Twoje oficjalne obwieszczenie, że
    > wrzucasz mnie do KF-u? Że i tak będziesz mnie czytał. Mówi Ci to coś?
    > Wirgiliusz Gryń, taki aktor grał w takim filmie i tak gadał...

    "Jak rozpętałem II wojnę światową" ?

  • 87. Data: 2009-05-15 06:00:42
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeżdżę na motocyklach od 30 lat.

    etcetera

    Znaczy nie my, tylko Ty jestes miszczunio PRM. Znaczy Ty powinieneś
    udzielić rady w tym wątku. Nie udzieliłeś ? Uuuu, niepocieszonym.

  • 88. Data: 2009-05-15 06:03:59
    Od: Magic <m...@w...pl>

    m...@o...pl pisze:
    > Witam
    >
    > Słyszeliście na pewno o żelowych nakładkach na siedzenie kierowcy,
    > które mają podnosić komfort podczas długiej jazdy. Z racji tego ze to
    > dość kosztowny gadżet chciałbym zapytać czy ktoś ma korzysta i jak to
    > faktycznie sie sprawdza w praktyce.

    Nie mam zaufania do rzeczy które mogą się przesuwać w trakcie jazdy, a
    nakładka niezależnie od systemu mocowania może taką możliwość uzyskać.
    Jedna więcej rzecz która mnie rozprasza. Lepiej przerobić kanapę albo
    kupić akcesoryjną.

  • 89. Data: 2009-05-15 06:28:25
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** Jacek Różański pisze:
    > Nasze imprezy tak nie wyglądają. Paw się zdarza, ale rzadko. Jak na 4 dni
    > to chyba niedużo. A alkoholu w ogóle, ale to w ogóle nie pijemy!

    No rowniez sporty uprawiamy - fantastyczne okolice do porannych joggingow,
    plywamy w jeziorze, przeciagamy line, ogolnie jest krzewiona kultura
    fizyczna z naciskiem na kulture.
    Dla przyblizenia kilka historycznych fotek:
    http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Rozanskie#

    T.

  • 90. Data: 2009-05-15 06:34:21
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Grzybol pisze:

    > Ja już od paru lat widzę na tej grupie konwersację pryszczatych nastolatków.
    > I to niestety często z Twoim udziałem...

    Pokaz paluszkiem kiedy i gdzie wyzywalem kogokolwiek od "pedalow" itp. ?
    Poza tym skoro nie masz nic do napisania w temacie tego watku to na ch..
    bijesz piane ?

    Niby taki stary cap a zachowujesz sie jak 15 letnie dziecko neostrady.

    Jesli zas masz tyle doswiadczenia jak twierdzisz to czemu ani razu nie
    napisales czegos konkretnego, rzeczowego, czemu nigdy nie rzuciles
    zadnego konkretu w sprawach technicznych czy tez uzytkowych ?

    Straznikow porzadku i moralnosci mamy tu wystarczajaco wielu i nastepny
    nie jest nikomu potrzebny.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!