  • 71. Data: 2009-05-14 19:20:40
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    gildor pisze:

    > czyli co? ten paw, to rzyganko na złą organizację zlotu? to ten paw
    > musiał być.... no, tam dzie zawsze leje na tym zlocie... no nie
    > pamiętam... aaaaa nie pamietam bo nie byłem. echrzeszkurwa.

    Poza Kampinosem jest, nie da się ukryć, ten ZLOT ;)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 72. Data: 2009-05-14 19:20:50
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości
    > No, a teraz napisz mi cos o mnie, obaj wiemy, ze sie nie powstrzymasz;)
    > ORGANIZACJA JEDEN RZADZI!
    > K.14.

    Pewnie już stary jestem.

    --
    Grzybol

  • 73. Data: 2009-05-14 19:33:15
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzybol wrote:
    > Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pewnie już stary jestem.

    Jesli faktycznie, to glownie duchem. Zdziwilbys sie, bo na tych naszych
    ZLOTACH moglbys spotkac rowiesnikow. Zdziwilbys sie tez z wielu innych
    powodow...
    Ale widocznie tak ma byc, formula wyczerpala sie juz dawno, my bedziemy
    sie bawic razem tak, jak robimy to od lat, wy bedziecie narzekac na twa,
    ale nie poswiecicie czasu by przekonac sie jak jest naprawde, a
    znakomita wiekszosc osob, ktore naprawde moglyby wiele swojej wiedzy
    przekazac, bedzie zagladac na prm tak jak ja, tydzien w roku.
    Jestem tu od czterech dni, a wiekszosc kb zmarnowalem na udowadnianie ze
    nie jestem wielbladem, zamiast na doradzanie mniej doswiadczonym.
    Myslisz, ze mi sie chce? Mozecie obstawiac za ile dni znudzi mi sie
    splacanie mojego dlugu wobec prmu w tym roku.
    K.14.

  • 74. Data: 2009-05-14 19:34:41
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto [ot]
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Arni" napisał :
    > Kiedys na modemach było tak fajnie....

    To może Tobie ;)
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 75. Data: 2009-05-14 19:57:39
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > komuny to były emzetki, jawy, cezetki, iż, K-750, simson AVO sport, wueski,
    > jedna wfmka, potem jak się zaczął kapitalizm pojawiły się te inne. Mam cały
    > czas 3-4 sztuki w garażu. Kiedyś dawno to były stare złomy, niektóre miałem
    > zaledwie kilka dni, inne troche dłużej. I to nie była kwestia zdecydowania
    > się na konkretne moto, raczej kwestia tego, że spora ich część to były
    > trupy, które żyły krótko, lub szły dalej w obieg. Nazbierało sie tego.
    > Jakbyś pamiętał tamte czasy, pewnie by Cię to nie dziwiło. Mnie nie dziwi.

    Mnie dziwi. Dazylem do czegos lepszego.. wiec mialem CZ175 ze dwa lata,
    Jawe 350 Ts z 3.. potem Junak ooo tego to mialem z 4 :) (chyba) W takim
    tepie za cholere bym nie doszedl do 25 majac sto lat.

    Chyba ze masz na mysli te na ktorych sie przejechales? albo o dotykales?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 76. Data: 2009-05-14 20:03:42
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > osobom naraz. A oni wszyscy nie przebierając w słowach chcą za wszelką cenę
    > mnie zjebać, pokazać, że to Oni są Miszczami. I tak to się kręci. Poczytaj
    > odpowiedzi na większość pytań zadawanych przez tzw. nowych. 99% odpowiedzi
    > to szyderstwo, chamstwo. Ale jak takie same pytanie zadaje kolega=precel, to
    > oczywiście, kurtuazja, rzeczowa odpowiedź. Wiem, że dużo jest w FAQ, że jest
    > archiwum. Tak, szczerze powiedziawszy to wszystko tam jest. Więc po co
    > wogóle tu pisać? Poczytać FAQ, archiwum, reszta w googlach, grupę
    > zlikwidować i jeździć na bezalkoholowe zloty...

    No nie dziw się ludziom. Ja tez tu zaglądam okazyjnie. jedyne co
    mam teraz do napisania to w sumie spam. Wszystko już napisałem co
    miałem napisać, wszystko przeczytałem. Po 10 latach mniej lub
    bardzej systematycznego czytania prm tez tak będziesz miał. I
    takich jak ja jest wielu, reagują nie ze złośliwości tylko może z
    nudów?
    Zresztą do czytania netu trzeba dużo cierpliwości, akurat nasza
    grupa najgorsza nie jest. A nasza impreza rocznicowa służy
    właśnie skruszeniu lodów. niestety Twoja postawa wskazuje, że te
    pozorne barykady wznoszą nie tylko "starzy" ale i "nowi". jeszcze
    raz zapraszam na naszą imprezę, zjesz sobie butelkę po oleju to
    od razu spojrzysz na świat inaczej.

  • 77. Data: 2009-05-14 20:06:36
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Arni pisze:

    > "to jest usenet, tu sie walczy a nie dyskutuje"
    >
    > a wszystko przez fora onetopodobne. Kiedys na modemach było tak fajnie....

    Bardzo fajnie. Pamiętam jak dostałem na Amidze plik ze zdjęciem
    400 mb. Co ja się namęczyłem żeby to otworzyć :) Takie to były
    czasy modemów.

  • 78. Data: 2009-05-14 20:12:21
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Jacek Różański pisze:

    > Bardzo fajnie. Pamiętam jak dostałem na Amidze plik ze zdjęciem 400 mb.
    > Co ja się namęczyłem żeby to otworzyć :) Takie to były czasy modemów.

    niebylo tak duzych dyskietek.
    mialem twardy dysk w pozniejszych czasach na maidze 1200 - 40 mb i to
    bylo baaaardzo duzo,

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 79. Data: 2009-05-14 20:37:32
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Piotr May pisze:

    > niebylo tak duzych dyskietek.
    > mialem twardy dysk w pozniejszych czasach na maidze 1200 - 40 mb i to
    > bylo baaaardzo duzo,

    Tfu, miało być rzecz jasna 400 kb :)

  • 80. Data: 2009-05-15 01:00:55
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Jacek Różański" <j...@e...pl> wrote

    > Nieno, zraz sie spotkaliśmy, chyba u Puzona na ślubie?

    Nie na slubie, ale owszem spotkalismy sie u Puzona
    na zajebistej gorze gdzie wiatr wial, Burza udawal ze jego
    mechaniczna pomarancza umi strzelac z wydechow :-)
    a Ty przybyles wraz z urocza mauzonka motocyklem marki volvo
    Tylko kogo to obchodzi, bylo fajnie
    nikt mi srobek z motora nie wykrecil
    a moj kumpel z berlina ktorego przywiozlem byl zachwycony
    atmosfera i tym ze tak tez mozna.
    O czym bedziemy dyskutowac z kolesiem ktory przez 30 lat zmienil
    25 motocykli czy jakos odwrotnie.
    I nie ma pojecia o tym ze sa ludzie ktorzy niczego sobie nie musza
    udowadniac.
    Nie chce, chyba nikt zmuszal nie bedzie.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)