  • 51. Data: 2009-05-14 11:15:42
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:

    > Nie. Malowałem na murach sprayem napis: "Masti jest pedałem!".

    przecież już wiemy, że malowanie masz we krwi.

    --
    gildor
    9'99

  • 52. Data: 2009-05-14 12:03:39
    Od: a...@g...com

    On 14 Maj, 12:35, n...@s...com wrote:

    > Gdzie Ty tu problem widzisz ? Gosc chlopaka szuka i sonduje teren.

    Precla na chłopaka? A może plecaczka?

    --
    Artur

  • 53. Data: 2009-05-14 12:05:24
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote

    > Mam teraz 4. Ten jest moim jakims 25 w życiu.

    Tak poczytalem Twoje inne posty i chcialbym
    sie zapytac, w jakiej skali?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 54. Data: 2009-05-14 17:22:15
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    > To ile Ty masz lat ? Bo widze tu konwersacje jak z forum dla pryszczatych
    > nastolatkow.

    Ja już od paru lat widzę na tej grupie konwersację pryszczatych nastolatków.
    I to niestety często z Twoim udziałem...

    --
    Grzybol

  • 55. Data: 2009-05-14 17:23:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > przecież już wiemy, że malowanie masz we krwi.

    Głos ludu? Czy błazen królewski? Czytając Twoje posty, to raczej to drugie.

    --
    Grzybol

  • 56. Data: 2009-05-14 17:32:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja już od paru lat widzę na tej grupie konwersację pryszczatych nastolatków.
    > I to niestety często z Twoim udziałem...

    ojej, tajemniczy wielbiciel PRM. co skłoniło do odezwania się i tak
    częstego odzywania?

    --
    gildor
    9'99

  • 57. Data: 2009-05-14 17:33:08
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Głos ludu? Czy błazen królewski? Czytając Twoje posty, to raczej to drugie.

    dzięki, dostojny starcze. Twój komplement brzmi muzyką w mych uszach.

    --
    gildor
    9'99

  • 58. Data: 2009-05-14 17:58:19
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > zajebie to chuj mu w dupę. Przy wyjeździe stali jeszcze 'organizatorzy'.
    > Śmiali się, jeden tarzał się po ziemi, tak go śmieszyło, że łepek próbował
    > wyjechać kompletnie pijany. Na naszą sugestię, żeby się nim zajęli, jakby od
    > niechcenia wzięli maszynę i łepka odprowadzili do domku. Domki zdawali w tym
    > dniu. Podejrzewam, że łepek za parę godzin i tak odjechał na motocyklu.
    > Myęlę, że sporo więcej takich po prostu pojechało sobie do domu. Najebanych.
    > Tak wyglądał jeden z wielu zlotów motocyklowych. To był zlot precli?

    Nasze imprezy tak nie wyglądają. Paw się zdarza, ale rzadko. Jak
    na 4 dni to chyba niedużo. A alkoholu w ogóle, ale to w ogóle nie
    pijemy!

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 59. Data: 2009-05-14 17:59:41
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jakiego twardziela? Zapytałeś to odpowiedziałem. Tyle miałem. Za dużo jak
    > dla precla?

    Dużo - nie dużo? 25 motocykli? Masz 100 lat czy nie potrafisz się
    zdecydować czym chcesz jeździć? Może jazda motocyklem nie sprawia
    Ci przyjemności i nie ma co próbować następnych?

  • 60. Data: 2009-05-14 18:03:20
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    kocyk pisze:
    > Grzybol wrote:
    > [...]
    > Najebanych. Tak wyglądał jeden z wielu zlotów motocyklowych. To był zlot
    > precli? Pytamboniewiem...
    >
    > E nie, jak nie spalil sie zaden samochod, zaden motorek nie wpadl do
    > jeziora, nie rozpierdolilo sie nic w kiblu i nie przyjechala karetka to
    > nie preclowa impreza. Moze chociaz ktos dostal gasnica w ryj, albo
    > lawka, czy cos?
    > K.14.

    No i czy organizator na tej bramie był suchy :)