  • 1. Data: 2009-05-13 16:00:46
    Temat: Wygoda jazdy na moto
    Od: m...@o...pl

    Witam

    Słyszeliście na pewno o żelowych nakładkach na siedzenie kierowcy,
    które mają podnosić komfort podczas długiej jazdy. Z racji tego ze to
    dość kosztowny gadżet chciałbym zapytać czy ktoś ma korzysta i jak to
    faktycznie sie sprawdza w praktyce.

    Pozdrawiam
    Sławek
    Rswarrior + fjr

  • 2. Data: 2009-05-13 17:02:59
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    .googlegroups.com...

    --
    nie chcę nic mówć, ale ty chyba na rowerze wcześniej nie jezdziłeś jak ci na
    moto nie wygodnie :]

  • 3. Data: 2009-05-13 17:03:06
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

[...]

    -

    Taniej bedzie jechac na stojaco co jakis czas;)
    A taka zelowa nakladke mam na siodelku w rowerze, sprawdza sie faktycznie
    dobrze.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 4. Data: 2009-05-13 18:29:18
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 13.05.2009 m...@o...pl <m...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > które mają podnosić komfort podczas długiej jazdy. Z racji tego ze to
    > dość kosztowny gadżet chciałbym zapytać czy ktoś ma korzysta i jak to

    Nie wiem, ale w praktyce jak się znudzi pozycja to trza zmienić,
    można też wstać, rozprostować nogi, uwalić się na baku, jak za nisko
    to na tankbagu, na upartego można walnąć parę przysiadów czy nawet
    pompek, można podrapać się po plecach, dupie, czy co kto lubi.
    Czego chcieć więcej?
    Więcej tylko w ikarusie ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 5. Data: 2009-05-13 18:50:38
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 13 Maj, 18:00, m...@o...pl wrote:
> [...]
    > które mają podnosić komfort podczas długiej jazdy. Z racji tego ze to
    > dość kosztowny gadżet chciałbym zapytać czy ktoś ma korzysta i jak to

    sprawdza się na rowerze, w moto które ty posiadasz da mizerny efekt,
    choć poprawi nieco komfort, ale powyżej pewnego przebiegu tak samo
    będzie uwierał tyłek, a taka nakładka mimo szerokości siodła czasem
    lubi się trochę przekręcić co może irytować, ale to w b.starym
    'modelu'

    --
    wiadro
    G.Ż.

  • 6. Data: 2009-05-13 19:43:48
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    m...@o...pl pisze:
> [...]
    > które mają podnosić komfort podczas długiej jazdy. Z racji tego ze to
    > dość kosztowny gadżet chciałbym zapytać czy ktoś ma korzysta i jak to

    Rzeczywiście żel sprawdza się w tym miejscu, tak mówią :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 7. Data: 2009-05-13 19:48:31
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości
    > m...@o...pl pisze:
    > Rzeczywiście żel sprawdza się w tym miejscu, tak mówią :)

    Mówią Ci którzy Cię tam dmuchali? Chłopak zadał proste pytanie, a 4 miszczów
    w tym wątku próbuje z niego zrobić debila i pedała. Jakbyś Ty jeden z Guru
    pl.rec.motocykle, zadał podobne pytanie na tej grupie i ktokolwiek by
    odpowiedział tak jak Ty to zrobiłeś, to gwarantuję, że zaraz 15 Twoich
    kolesi wyzywałoby go od chui i prostaków, a Arni natychmiast wjebałby go do
    KF-u.

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2009-05-13 19:59:10
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > kolesi wyzywałoby go od chui i prostaków, a Arni natychmiast wjebałby go do

    Zapraszam Cię na naszą rocznicę żeby wprost w oczy Ci powiedzieć,
    że nie miałem na myśli nic poza niewinnym żartem. A na pewno nie
    darcie z kogoś łacha. Ale finał jest taki, że "nowi" z takich czy
    innych powodów nie udzielają się ani u mnie ani na paru innych
    imprezach z udziałem precli, ale za to pyszczą jak to strasznie
    są sekowani. Spokoojnie, odwagi tete a tete, a nie przed monitorem.
    A poza tym bardzo mi się podoba jego ksywa :)

  • 9. Data: 2009-05-13 20:05:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Zapraszam Cię na naszą rocznicę żeby wprost w oczy Ci powiedzieć, że nie
    > miałem na myśli nic poza niewinnym żartem. A na pewno nie darcie z kogoś
    > łacha.

    Dzięki, nie skorzystam z zaproszenia. Nie znam Cię. Rocznica ślubu to
    impreza raczej intymna. Dziwne, że zapraszasz obcego Grzybola. Po co? Żart
    był jednak darciem łacha i tyle.

    > Ale finał jest taki, że "nowi" z takich czy innych powodów nie udzielają
    > się ani u mnie ani na paru innych imprezach z udziałem precli, ale za to
    > pyszczą jak to strasznie są sekowani.

    Jeśli masz mnie na myśli, to nie rozumiem po co miałbym się udzielać u
    Ciebie, albo na innych imprezach precli?

    >Spokoojnie, odwagi tete a tete, a nie przed monitorem.

    Że niby bałbym Ci się w twarz powiedzieć, że drzesz z chłopaka łacha? Nie.
    Zapewniam Cię. Nie jestem jakiś boojący:-)

    > A poza tym bardzo mi się podoba jego ksywa :)

    Dlatego chciałes go publicznie poniżyć?

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2009-05-13 20:17:56
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    >
    > Dzięki, nie skorzystam z zaproszenia. Nie znam Cię. Rocznica ślubu to
    > impreza raczej intymna. Dziwne, że zapraszasz obcego Grzybola. Po co? Żart

    No więc nie był. Miał być tylko żartem Z CZEGOŚ, a nie Z KOGOŚ.
    Skoro gardzisz moim zaproszeniem to trudno. Nie powinieneś czuć
    się szczególnie wyróżniony, bo formuła jest zarazem otwarta i
    zamknięta. Paru nowych, co teraz są starymi potwierdzą.

    > Jeśli masz mnie na myśli, to nie rozumiem po co miałbym się udzielać u
    > Ciebie, albo na innych imprezach precli?

    Ależ nic nie musisz. Tylko nie dokładaj błędnego podtekstu pod
    moje słowa, bo Ty zacząłeś o tym co by było, gdyby guRó napisał i
    kto by mu odpowiedział.

    > Że niby bałbym Ci się w twarz powiedzieć, że drzesz z chłopaka łacha? Nie.
    > Zapewniam Cię. Nie jestem jakiś boojący:-)

    Super. raptem jedna nocka z 11 na 14 czerwca :)

    > Dlatego chciałes go publicznie poniżyć?

    A to jest tylko Twoja interpretacja. Tak sobie myślę, że niedawno
    kupiłeś sobie motura.