  • Data: 2010-04-07 09:55:37
    Temat: Re: Wygłuszenie samochodu
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    DP wrote:
    > Witam.
    >
    > Noszę się z zamiarem wyciszenia autka, póki co mam zdjęte boczki od
    > nadkoli w bagażniku. I teraz zastanawiam się czym to najlepiej
    > wyciszyć? Na allegro jest kilka rodzajów mat, niby jest opisane, która
    > do czego, ale chciałbym spytać kogoś, kto może dobrze się na tym zna.
    > Z tego co piszą sprzedawcy to na elementy plastikowe najlepsza jest
    > taka mata:

    sprzedaj i kup, nawet starsze, auto fabtycznie do tego przygotowane, tez uwazam
    ze sie ze... a nie osiagniesz dobrego efektu, temat tylko pozornie wydaje sie
    prosty, wygluszyc. Ale jak, gdzie, jaka grubosc warstw - wygluszysz wszystko a
    i tak halas sie przedostanie z innych miejsc, narobisz sie i kasy wydasz,
    smiecia narobisz i zonk.