  • 1. Data: 2009-08-08 18:03:47
    Temat: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z
    nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym
    jeszcze?

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 2. Data: 2009-08-08 19:50:55
    Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-08 20:03:47 +0200, CUT_INZ <c...@c...pl> said:

    > Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z
    > nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym
    > jeszcze?

    1. Wagą
    2. Stopniem lansu

    Kolejność zależna od osobistych preferencji.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-08-08 21:58:41
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 08 Aug 2009 21:50:55 +0200, de Fresz <d...@n...pl> wrote:

    [...]
    > 1. Wagą
    > 2. Stopniem lansu
    >
    > Kolejność zależna od osobistych preferencji.

    1. Wagą
    2. Ceną
    2a. Stopniem lansu :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 4. Data: 2009-08-08 22:00:29
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Leszek Karlik pisze:

    > 1. Wagą
    > 2. Ceną
    > 2a. Stopniem lansu :-)
    >
    > Leslie

    To wyps bo podoba mi się devil z nierdzewki do mojej VFRki :)

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 5. Data: 2009-08-08 22:26:59
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-09 00:00:29 +0200, CUT_INZ <c...@c...pl> said:

> [...]

    Dźentylmeni nie rozmawiają o takich sprawach ;-)

    > To wyps bo podoba mi się devil z nierdzewki do mojej VFRki :)

    To bierz. Masa ma znaczenie w wyścigach (albo w terenie), a fabryczne
    potrafią ważyć i naście kilo. Akcesoryjny i tak ma szansę być
    (niewiele) lżejszy.

  • 6. Data: 2009-08-10 08:39:42
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    de Fresz napisał(a):
    > 1. Wagą
    > 2. Stopniem lansu
    >
    > Kolejność zależna od osobistych preferencji.

    A temperatura? Karbon nie bedzie sie mniej nagrzewal? Mialem w SVce i
    normalnie szlo reke trzymac na wydechu.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 7. Data: 2009-08-10 08:44:51
    Od: Magic <m...@w...pl>

    CUT_INZ pisze:
    > Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z
    > nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym
    > jeszcze?

    Karbon się nie nagrzewa, za to jest jednorazowy, jak go popsujesz to
    idzie na śmietnik.
    Tytan jest z reguły lekki i cieniutki, ale w razie W ciężko go naprawić
    bo tytan mało kto spawa, i to nie dlatego że nie umi (chociaż też) tylko
    z powodu horrendalnych cen i małej dostępności drutu tytanowego. Rada -
    w razie uszkodzenia pozbierać WSZYSTKIE kawałki tłumika, można je potem
    wykorzystać do spawania.
    Nierdzewka - najcięższa, ale najtrwalsza i łatwa do naprawienia.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2009-08-11 16:07:38
    Od: marider <m...@g...pl>

    Magic pisze:
> [...]

    Dzwiekiem! :)

    > Nierdzewka - najcięższa, ale najtrwalsza i łatwa do naprawienia.

    Oraz najszybciej sie grzeje wypalajac w srodku wszystko jak leci przez
    co jest glosniejsza. Za to carbon bardziej basowy jest i cichszy ale
    potrafi zrobic sie ryzy albo rudy jak moto mocno dostaje w palnik :)
    Tytan jest najlzejszy ale jak sie raz szlifnie, to bieda lub wymiana
    powloki.

    Pzdr
    PS: przerzucilem troche wydechow w R1 ale zostalem w koncu przy
    carbonie, jakos najbardziej mi odpowiada. Sasiadom rowniez ;)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 9. Data: 2009-08-11 17:00:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    marider pisze:

    > Oraz najszybciej sie grzeje wypalajac w srodku wszystko jak leci przez
    > co jest glosniejsza.

    Grzeje sie i odbarwia gdy jest zle wytlumiony wata. Albo nie ma jej
    wcale. Dobrze izolowany wydech z nierdzewki ani sie mocno nie grzeje ani
    nadmiernie szybko nie wypala. Mam na mysli oczywiscie tlumik koncowy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition