  • 1. Data: 2009-04-15 16:00:37
    Temat: Wydech Suzuki GSX650F
    Od: fv <f...@c...com>

    Chciałbym wymienić puszkę wydechu (sam slip-on) w Suzuki GSX650F.
    Motocykl właśnie kończy docieranie, tj. dojeżdżam do 6kkm.

    Powody wymiany:
    a) oryginał jest bardzo duży i zapewne dużo waży, i co ważniejsze nie
    bardzo mi się podoba
    b) oryginał jest dużo za cichy i to też mi się nie podoba
    c) na podstawie nagrań z youtube doszedłem do wniosku że na wybranych
    wydechach gsx będzie ładniej (a nie tylko głośniej) gadał
    d) zawsze chciałem mieć tuningowe wydechy

    Kandydaci:
    Yoshimura TRC Carbon ~2400 PLN z montażem
    Scorpion Edge Titanium Flame ~1700 PLN + montaż
    Two Brothers - ceny nie ma, bo ścigacz.pl się wolno rozkręca

    Antykandydacji:
    * Akrapovic - proponuje ten sam wydech co do Bandita 650 *i* 1250
    * made by hand in SzefuGarage
    * każdy inny (np. IXIL) o którym wytwórca uważa, że to ten sam co do
    Bandita (na niektórych rynkach GSX 650 był oferowany z tym samym ECU do
    Bandit).

    Pytania:
    a) czy to dobry moment? Te ceny nie powinny być niższe? Ktoś pamięta
    zeszłoroczne? Jakoś drogo jak za jedną puszkę...
    b) jakieś opinie? Scorpion dla leszczy, stukipuki? Yoshimura sroshimura?
    c) przy takiej cenie czy nie lepiej szarpnąć się na kompletny układ i
    zyskać przy okazji na mocy? Tego się boję najbardziej, że będę żałował
    że poskąpiłem...

    Będę wdzięczny za pomoc

    --
    fv

  • 2. Data: 2009-04-15 19:28:20
    Temat: Re: Wydech Suzuki GSX650F
    Od: "DeGie" <d...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "fv" napisał:
    > a) czy to dobry moment? Te ceny nie powinny być niższe? Ktoś pamięta

    Znajomy załatwiał jakiś model Scorpiona do GSX 1400, choć napewno nie
    karbon, ale za to za ok 700zł nówka i nie z przemytu

    HanS //DeGie//
    Duży Bandyta //Nnnagi//
    ---Nagie jest piekne---
    KCH z o n e

  • 3. Data: 2009-04-15 20:57:38
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał

    > Antykandydacji:
    > * Akrapovic - proponuje ten sam wydech co do Bandita 650 *i* 1250

    Soł łot? Myślisz że Akrapovic (jest w fabrycznej ofercie akcesoriów BMW) nie
    wie co robi?
    Nie wydaje mi się, że yoshimury mają jakąś przewage na akrapovicami.
    Niemniej Yoshimura ma zajebiste napisy japońskimi krzaczkami i to do
    niektórych może przemawiać. (np. moja 15 lat młodsza siostra (lat 14) jak
    zobaczyła w R6 znajomego triowala z japońskimi znaczkami to sie mało nie
    posikała).

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-04-15 21:00:50
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał

    > Pytania:
    > a) czy to dobry moment? Te ceny nie powinny być niższe? Ktoś pamięta
    > zeszłoroczne? Jakoś drogo jak za jedną puszkę...

    Dobry jak każdy inny. Czekanie na zmianę kursu walut może się udać albo i
    nie.

    > c) przy takiej cenie czy nie lepiej szarpnąć się na kompletny układ i
    > zyskać przy okazji na mocy? Tego się boję najbardziej, że będę żałował
    > że poskąpiłem...

    To kup na allegro ładnie wyglądającą przelotówkę za 400pln. Moc ani nie
    wzrośnie ani ni zmaleje (tak samo jak w przypadku tłumika za 2kpln) gdyż
    głównym czynnikiem który musiałbyś wyeliminowac celem zwiększenia mocy byłby
    katalizator.

    Wojtek

  • 5. Data: 2009-04-16 19:42:59
    Temat: [OT] Re: Wydech Suzuki GSX650F
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    Alti wrote:

    > Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał
    >
    > To kup na allegro ładnie wyglądającą przelotówkę za 400pln.
    Na allegro powiadasz. Ciekawe czemu to nie jest towar zakazany. Swego
    czasu magnesy neodymowe byly zakazane bo moga sluzyc do lamiania prawa a
    tu - taki wydech do niczego innego nie sluzy. Pewnie przeczoenie.

    Pozdr

    Marek

  • 6. Data: 2009-04-16 19:47:56
    Temat: Re: [OT] Re: Wydech Suzuki GSX650F
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Marek Borowski pisze:

    > Na allegro powiadasz. Ciekawe czemu to nie jest towar zakazany. Swego
    > czasu magnesy neodymowe byly zakazane bo moga sluzyc do lamiania prawa a
    > tu - taki wydech do niczego innego nie sluzy. Pewnie przeczoenie.

    Zakazane to powinno byc pisanie o motocyklach na grupie motocyklowej
    jesli motocykla sie nie ma, nie jezdzi i ma sie o tym blade pojecie.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-04-16 19:58:48
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    Kuczu wrote:

    > Zakazane to powinno byc pisanie o motocyklach na grupie motocyklowej
    > jesli motocykla sie nie ma, nie jezdzi i ma sie o tym blade pojecie.

    Jesli chodzi o mnie to sie nie mieszcze w opisanym zbiorze.
    Wydaje mi sie ze czasy motocyklowych gluchych wytatuowanych neandertali
    dla ktorych glowna rozwywka poza jazda motocyklem jest picie alkoholu
    mijaja. Coraz wiecej cywilizowanych ludzi uzywa 2 kolek i oni rozumieja
    ze nie sa sami na tym swiecie - ochrona srodowiska naturalnego jest wazna.

    Marek

  • 8. Data: 2009-04-16 20:07:48
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Marek Borowski pisze:

    > Jesli chodzi o mnie to sie nie mieszcze w opisanym zbiorze.

    A ktory podzbior stanowisz, raczysz zasilac ?

    > Wydaje mi sie ze czasy motocyklowych gluchych wytatuowanych neandertali
    > dla ktorych glowna rozwywka poza jazda motocyklem jest picie alkoholu
    > mijaja.

    Ooo ! To o mnie. Jakos jeszcze nie umieram, nie odchodze, nie zegnam sie.

    > Coraz wiecej cywilizowanych ludzi uzywa 2 kolek

    No wlasnie uzywa, i nic wiecej.

    > i oni rozumieja ze nie sa sami na tym swiecie - ochrona srodowiska naturalnego jest
    wazna.

    No to chron, cialem i dusza. Mozesz tez troche pochronic i za mnie. Za
    to za rok przepisze Ci moj 1% podatku.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-04-16 21:36:43
    Od: m...@g...com

    On Apr 15, 5:00 pm, fv <f...@c...com> wrote:
> [...]
    > c) przy takiej cenie czy nie lepiej szarpnąć się na kompletny układ i
    > zyskać przy okazji na mocy? Tego się boję najbardziej, że będę żałował

    Witam,
    Mysle ze jestem w stanie dostarczyc wybrany wydech w atrakcyjnej
    cenie.
    Zapraszam tez na moje aukcje:
    http://allegro.pl/my_page.php?uid=2583856
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 10. Data: 2009-04-17 16:53:37
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Marek Borowski pisze:

> [...]
    > ze nie sa sami na tym swiecie - ochrona srodowiska naturalnego jest wazna.

    Znaczy co, po wyciagnieciu db-killera z wydechu przestalem chronic
    srodowisko naturalne?
    Moze golebie srajace mi na parapet dostana apopleksji?
    Sweeeeeet :)

    --
    Ozz
    GSX600F