    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Wydech Suzuki GSX650F
    Date: Wed, 15 Apr 2009 18:00:37 +0200

    Chciałbym wymienić puszkę wydechu (sam slip-on) w Suzuki GSX650F.
    Motocykl właśnie kończy docieranie, tj. dojeżdżam do 6kkm.

    Powody wymiany:
    a) oryginał jest bardzo duży i zapewne dużo waży, i co ważniejsze nie
    bardzo mi się podoba
    b) oryginał jest dużo za cichy i to też mi się nie podoba
    c) na podstawie nagrań z youtube doszedłem do wniosku że na wybranych
    wydechach gsx będzie ładniej (a nie tylko głośniej) gadał
    d) zawsze chciałem mieć tuningowe wydechy

    Kandydaci:
    Yoshimura TRC Carbon ~2400 PLN z montażem
    Scorpion Edge Titanium Flame ~1700 PLN + montaż
    Two Brothers - ceny nie ma, bo ścigacz.pl się wolno rozkręca

    Antykandydacji:
    * Akrapovic - proponuje ten sam wydech co do Bandita 650 *i* 1250
    * made by hand in SzefuGarage
    * każdy inny (np. IXIL) o którym wytwórca uważa, że to ten sam co do
    Bandita (na niektórych rynkach GSX 650 był oferowany z tym samym ECU do
    Bandit).

    Pytania:
    a) czy to dobry moment? Te ceny nie powinny być niższe? Ktoś pamięta
    zeszłoroczne? Jakoś drogo jak za jedną puszkę...
    b) jakieś opinie? Scorpion dla leszczy, stukipuki? Yoshimura sroshimura?
    c) przy takiej cenie czy nie lepiej szarpnąć się na kompletny układ i
    zyskać przy okazji na mocy? Tego się boję najbardziej, że będę żałował
    że poskąpiłem...

    Będę wdzięczny za pomoc

    --
    fv