  • Data: 2012-06-17 01:03:42
    Temat: Re: Wydajny procek, RAID i ... ograniczone środki
    Od: poli <3...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raid 0 z kontrolerem na płycie będzie od kilku, do 20% szybszy od
    > jednego dysku, ale jak padnie jeden dysk, to odtwarzasz dane z
    > ostatniego backupu i w takim wypadku _zawsze_ się coś traci.

    No właśnie...
    Biorąc po uwagę Wasze doświadczenie zmieniłem trochę koncepcję. Nie, nie
    będzie to jednak serwer ale jednak wydajny, biorąc pod uwagę cenę
    również, procesor. Zakupię chyba Phenoma X4 i na pewno 1 dysk Seagate
    SV35 1TB dedykowany do pracy ciągłej i drugi ok 300 GB na backup. Z tego
    powodu, że operacje będą przeprowadzane na dużej ilości plików
    tekstowych o niewielkiej wadze takie rozwiązanie wydaje się być
    solidniejsze od RAIDa a i łatwiej o dobrą płytę w rozsądnej cenie.
    Waham się jeszcze między Phenomem a i3 ale wydaje mi się, że 4 fizyczne
    rdzenie będą lepsze.
    Jeśli jestem w błędzie to proszę o korektę.

    --
    pozdr00fka

    poli