    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wydajność baterii.
    Date: Thu, 10 Jan 2013 23:46:36 +0100

    Dnia 2013-01-10 21:51, Użytkownik Trybun napisał:

    > Wielceś dowcipny..

    Nie i pewnie mam racje bo gdybym nie miał to napisał byś że telefon
    naprawdę wyłączyłeś a nie tylko przełączyłeś w stan oczekiwania.
    Kiedyś na szybko musiałem kartę sprawdzić, coby nie dłubać w
    telefonie wygrzebałem z pudełka stary nieużywany od półtora roku.
    Ale on był naprawę wyłączony, włożyłem kartę włączyłem i na wskaźniku
    było 75% naładowania, przed wyłączeniem naładowałem go na full.

    Dzisiejszy telefon w stanie oczekiwania oszczędza prąd na
    wyłączonym ekranie, procesor jest zasilany, moduł łączności
    również, nawet sobie pogada co jakiś czas ze stacją bazową.
    Aparaty fotograficzne tego nie robią.