  • Data: 2013-01-10 21:53:29
    Temat: Re: Wydajność baterii.
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-10 17:38, J.F pisze:

    > Ktos ladowal w miedzyczasie ?
    >
    > Aparat jak wylaczysz, to mimo ze elektronika obsluguje az jeden
    > przycisk, i mozna zejsc z poborem pradu do mikroamperow, czy nawet
    > ulamka.
    > Jak wlaczysz, to pobor pradu jest spory, tym niemniej bateria na
    > godzine czy dwie starcza.
    > Musiales szybko te zdjecia robic :-)
    >
    > A telefon .. stale czuwa, musi odbierac komunikaty z sieci, reagowac
    > na nie, co pol godziny meldowac sie "tu jestem", do tego to widac
    > jakis stary kiepski model, bo nowe to zyja wlasnym zyciem, z wifi
> [...]

    Nie, nikt nie ładował w międzyczasie, zresztą gdyby ładował to nie
    byłoby mojego pytania. I wiem że telefon ma większe zapotrzebowanie na
    prąd, nawet wziąwszy pod uwagę że telefon u mnie nie nie robi nic na co
    mu nie pozwolę.. jednak wręcz zaszokowany tą długością naładowania
    baterii w aparacie zaczynam podejrzewać że producenci telefonów mogą
    świadomie bądź nie, mogą wytwarzać buble bateryjne a nie
    pełnowartościowe źródła energii.