  • 11. Data: 2019-01-22 18:00:05
    Temat: Re: Wycofywanie H4
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Switching from an average halogen lamp to an energy efficient LED will already save
    approximately 115 Euros over the LED's lifetime of up to 20 years, and pay-back its
    cost within a year. This savings will increase further by 2018 with lower LED prices
    and a better LED performance.

    > Tak sie martwia moimi 5 eurokami na rok!
    > Nie chce mi sie liczyc ale obstawiam ze i to jest naciagane.

    dorzuć do tego z dupy wyjętą żywotnością 20 lat:)
    chinole najpierw musieli by się nauczyć nie oszukiwać przez podkręcanie
    prądu diod i stosować lepsze komponenty by te choć 5 lat utrzymać.

  • 12. Data: 2019-01-22 18:08:22
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 11:01:34 UTC-6 użytkownik sirapacz napisał:
> [...]
    > chinole najpierw musieli by się nauczyć nie oszukiwać przez podkręcanie
    > prądu diod i stosować lepsze komponenty by te choć 5 lat utrzymać.

    A racja, racja, nie odnosilem sie do tego bo to akurat jest oczywiste ze klamia w
    zywe oczy.
    Ale i tu jest pole do popisu, wprowadza regulacje i producenci beda musiec wymieniac
    za darmo zarowki przez okres 20 lat od zakupu.

    Ciekawe czy te 112eur oszczednosci per zarowka starczy na ten caly cyrk...

  • 13. Data: 2019-01-22 18:51:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiesz co Budzik. Uzywanie cudzych tekstow bez podawania zrodla to zwyczajna kradziez.
    Nawet w scieku jakim sa grupy moglbys przynajmniej udawac ze uczciwy jestes.

  • 14. Data: 2019-01-22 19:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wiesz co Budzik. Uzywanie cudzych tekstow bez podawania zrodla to
    > zwyczajna kradziez. Nawet w scieku jakim sa grupy moglbys
    > przynajmniej udawac ze uczciwy jestes.

    ROTFL
    (chociaz przyznaje ze obawiam sie ze ty tak na serio...)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 15. Data: 2019-01-22 20:18:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie ze na serio. Kradziez to kradziez. Tacy co wierza w boga Boga maja zakaz
    dokonywania kradziezy. W innych kulturach i religiach niz chrzescijanska bywa ze rece
    zlodziejom sie obcina.

  • 16. Data: 2019-01-23 05:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Oczywiscie ze na serio. Kradziez to kradziez. Tacy co wierza w boga
    > Boga maja zakaz dokonywania kradziezy. W innych kulturach i
    > religiach niz chrzescijanska bywa ze rece zlodziejom sie obcina.

    I naprawde twierdzisz ze ironiczne uzycie jednego sformulowania z twojej
    wypowiedzi jest kradzieza no własnie czego? Własnosci intelektualnej?
    Sugerujesz ze twoja wypowiedz jest utworem chronionym prawem?

    Widze ze twoja wiedza prawnicza dorównuje wiedzy ekonomicznej ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 17. Data: 2019-01-23 10:30:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-01-22 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Wypadałoby ci odpowiedziec w tonie szanującym rozmowce, ze mozesz sobie
    > do woli puszczac pary w gwizdek... Ale czy dzis kogos przekonałes do
    > swoich poglądów?
    >
    > Ale zapewne na to tez masz swoja teorie. Tak samo jak na zmiany
    > klimatyczne, ceny prądu z wegla (sic - tu cie porobili...), wyspy odpadów
    > plastikowych a pewnie i szczepien tez...

    Tak a propos szczepionek:
    https://www.odkrywamyzakryte.com/autyzm/?fbclid=IwAR
    1SzwSyyHFj-KoQ6gX3QhVUDm0hgat2QVUJnU9yvlKyMc0FK6royE
    MiGBk

    Ps. Jakieś pół roku temu późno w nocy leciał na TVN (sic!) dwugodzinny
    film o szczepieniach i autyzmie. Niestety nie zapamiętałem tytułu. Ale
    badania były masakryczne - mnie przekonali do istnienia związku między
    szczepieniami (chodzi o zawartość aluminium i rtęci) a autyzmem.
    Podobnie polecam film na YT - Globalny szwindel - o wpływie ocieplenia
    klimatu na uwalnianie się z oceanu olbrzymich ilości CO2 (a nie
    odwrotnie). O ile wykresy na nim są prawdziwe, nikt nie powinien mieć
    wątpliwości...
    T.

  • 18. Data: 2019-01-23 13:30:53
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-01-22 o 18:00, sirapacz pisze:
    > dorzuć do tego z dupy wyjętą żywotnością 20 lat:)
    > chinole najpierw musieli by się nauczyć nie oszukiwać przez podkręcanie
    > prądu diod i stosować lepsze komponenty by te choć 5 lat utrzymać.

    Akurat Niemcy (np z Boscha) są lepsi w celowym postarzaniu niż Chińczycy
    i bardziej im na tym zależy.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2019-01-23 16:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Niestety nie zapamiętałem tytułu.

    To nic nowego :)
    Dokładnie w ten sam sposób przekonywał mnie ostatnio ktoś o chemtrails i
    tez nie pamietał tytułu :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 20. Data: 2019-01-23 17:06:48
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 23 stycznia 2019 09:59:53 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > To nic nowego :)
    > Dokładnie w ten sam sposób przekonywał mnie ostatnio ktoś o chemtrails i
    > tez nie pamietał tytułu :)

    Gdzies tu na grupie albo na budowlanej/elektronicznej byl podany link do pdf-a z
    badaniami z ktorych wynikalo ze podawanie szczepionek dzieciom bardzo wczesnie
    powoduje wieksze ryzyko ich smierci.

    Nie pamietam kto z szanownego grona proszczepionkowcow tam sie udzielal ale linka nie
    raczyl przeczytac. A moze raczyl ale nie chcial przyznac sie do tego ze szczepionki
    jednak szkodza. A pdf byl z legitnego badania i wniosek byl w nim prosty choc nie
    taki jak sie w durnomediach promuje (ten o autyzmie).

    Niestety zaslepienie ideologiczne tyczy sie obu stron tego konfliktu.