  • 1. Data: 2019-01-22 10:03:00
    Temat: Mały dobry rejestrator
    Od: mamut <m...@g...com>

    Witam
    Poszukuje małego i dobrego rejestratora zeby go schowac za lusterkiem
    Jaki polecacie ?
    Cena do ok 500 zl

  • 2. Data: 2019-01-22 11:05:25
    Temat: Re: Mały dobry rejestrator
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 22.01.2019 o 10:03, mamut pisze:
    > Witam
    > Poszukuje małego i dobrego rejestratora zeby go schowac za lusterkiem
    > Jaki polecacie ?
    > Cena do ok 500 zl

    mobius actioncam, dodatkowo u chińczyka można kupić przedłużacz i
    obiektyw wymontować z obudowy

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2019-01-29 18:34:05
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "tck" wrote in message news:q26pt5$vev$1@node1.news.atman.pl...

    > mobius actioncam, dodatkowo u chińczyka można kupić przedłużacz i obiektyw
    > wymontować z obudowy

    Potwierdzam, kamerka mobiusa jest malutka, spokojnie mieści się za
    lusterkiem. Używam od kilku lat. Niestety, zdarza się, że nie włącza się
    nagrywanie po odpaleniu auta. Należałoby właściwie za każdym razem
    sprawdzać, czy nagrywa (bo się włącza, ale w trybie stand-by).

    --
    Axel

  • 4. Data: 2019-01-30 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Axel n...@s...mu ...

> [...]
    > się nagrywanie po odpaleniu auta. Należałoby właściwie za każdym
    > razem sprawdzać, czy nagrywa (bo się włącza, ale w trybie stand-by).

    Co dyskfalifikuje ją od razu na starcie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 5. Data: 2019-01-30 20:18:43
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Budzik" wrote in message
    ..

    > Co dyskfalifikuje ją od razu na starcie...

    Niestety, jak na razie nie znalazłem bezproblemowej kamerki (a
    przetestowałem z rodziną kilkanaście modeli)

    --
    Axel

  • 6. Data: 2019-01-31 08:34:38
    Od: p...@g...com

    --Niestety, jak na razie nie znalazłem bezproblemowej kamerki (a przetestowałem z
    rodziną kilkanaście modeli)

    to dziwne moze masz jakies problemy z instalacja elektryczna w aucie ? ja uzywalem
    kolejno g1wh, g1wc i teraz gs36h i bez problemow

  • 7. Data: 2019-02-01 20:58:13
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 31.01.2019 o 08:34, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > to dziwne moze masz jakies problemy z instalacja elektryczna w aucie ? ja uzywalem
    kolejno g1wh, g1wc i teraz gs36h i bez problemow

    Czym gs36h jest lepsza od g1wh? (nie jestem na bieżąco)

  • 8. Data: 2019-02-02 15:30:22
    Od: p...@g...com

    FHD 60 FPS, 4k lekko ekstrapolowane 2880x2160P ;-) Wi-Fi i GPS. Jak się pojawi na
    eBay poniżej 50 EUR to imho warto brać. W g1wc wypróbuję jeszcze ze dwie soczewki ale
    cudów nie oczekuje potrzebna lepszą matryca i procek. No i brak gps to jednak kiszka.

  • 9. Data: 2019-02-02 15:30:29
    Od: p...@g...com

  • 10. Data: 2019-02-02 22:52:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 lutego 2019 15:30:23 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
> [...]
    cudów nie oczekuje potrzebna lepszą matryca i procek. No i brak gps to jednak kiszka.

    A po kiego GPS w rejestratorze?