  • Data: 2019-01-22 18:00:05
    Temat: Re: Wycofywanie H4
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Switching from an average halogen lamp to an energy efficient LED will already save
    approximately 115 Euros over the LED's lifetime of up to 20 years, and pay-back its
    cost within a year. This savings will increase further by 2018 with lower LED prices
    and a better LED performance.

    > Tak sie martwia moimi 5 eurokami na rok!
    > Nie chce mi sie liczyc ale obstawiam ze i to jest naciagane.

    dorzuć do tego z dupy wyjętą żywotnością 20 lat:)
    chinole najpierw musieli by się nauczyć nie oszukiwać przez podkręcanie
    prądu diod i stosować lepsze komponenty by te choć 5 lat utrzymać.