  • 21. Data: 2019-01-23 17:12:39
    Temat: Re: Wycofywanie H4
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Byly osoby autystyczne w starozytnym Egipcie. Wtedy szczepionek nie bylo. Niedawno w
    czasach przedszczepionkowych byly domy wariatow. Z opisow zwanych dzisiaj jako
    historia choroby wynika ze byly w nich osoby autystyczne. To rzetelne informacje sa.
    Opisy zachowan pacjentow niczym sie nie roznily od wspolczesnych. Masz link nie z
    mozgojebnej strony
    http://szczepienia.pzh.gov.pl/szczepionki/poliomyeli
    tis/3/
    Dalej uwazasz ze szczepienia to zlo?

  • 22. Data: 2019-01-23 17:48:56
    Temat: Re: Wycofywanie . Był proces sądowy.
    Od: "OlkoT" <e...@o...pl>

    ps.com...

    > Gdzies tu na grupie albo na budowlanej/elektronicznej byl podany link do
    > pdf-a
    > z badaniami z ktorych wynikalo ze podawanie szczepionek dzieciom bardzo
    > wczesnie powoduje wieksze ryzyko ich smierci.

    > Niestety zaslepienie ideologiczne tyczy sie obu stron tego konfliktu.

    Był proces sądowy : lekarz proszczepionkowiec dr Paweł Grzesiowski
    vs działacz organizacji antyszczepieniowej. Sąd przyznał rację lekarzowi .

  • 23. Data: 2019-01-23 21:20:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    ..

    >dorzuć do tego z dupy wyjętą żywotnością 20 lat:)

    Co by nie mowic, to taka 100W zarowka, swiecac tylko 3h dziennie,
    zuzywa 100kWh pradu rocznie, wartego ~60zl, lub ~15euro.

    tania ledowka kosztuje 10zl i jak padnie o roku ... to sklep zwraca
    pieniadze :-)

    J.

  • 24. Data: 2019-01-23 21:24:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Nie wycofuja zarowek samochodowych a one zuzywaja najdrozszy prad
    >jaki w tej chwili jest masowo produkowany.
    >Jak tylko chujnia poradzi sobie z plastikowymi slomkami i torebkami
    >to na bank zajma sie zarowkami w samochodach.

    Mozliwe, tylko ze do tego czasu nowe samochody i tak beda mialy LEDy.

    A prad ... diesel w trasie jest dosc oszczedny, benzyniak tez, ale
    nawet na postoju zarowki obciazaja silnik w sposob trudny do
    zmierzenia ...

    J.

  • 25. Data: 2019-01-23 21:40:03
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 23 stycznia 2019 10:49:42 UTC-6 użytkownik OlkoT napisał:
> [...]
    >
    > Był proces sądowy : lekarz proszczepionkowiec dr Paweł Grzesiowski
    > vs działacz organizacji antyszczepieniowej. Sąd przyznał rację lekarzowi .

    Co to ma do rzeczy?
    Sad w usa uznal ze glifosat jest rakotworczy.
    Jest?

  • 26. Data: 2019-01-23 21:45:03
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 23 stycznia 2019 14:26:08 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > A prad ... diesel w trasie jest dosc oszczedny, benzyniak tez, ale
    > nawet na postoju zarowki obciazaja silnik w sposob trudny do

    Jak trudny?
    2x55W

    mozna zrobic pare zalozen i wyjdzie ile.
    Zreszta pewnie prosciej zajrzec do watkow przedswietlnych gdzie masa ludzi to liczyla
    i szacowala.

    Albo wogole puknac eurooslow w glowe i zapytac czy nie lepiej swiatla w dzien zgasic
    bo ekologiczniej?

  • 27. Data: 2019-01-23 21:49:16
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 23.01.2019 o 21:40, s...@g...com pisze:
    ps.com...

    > Co to ma do rzeczy?
    > Sad w usa uznal ze glifosat jest rakotworczy.
    > Jest?

    Sąd w usa uznał, że cyklaminiany (takie syntetyczny słodziki, znajdziesz
    np. w śledziach marynowanych) są rakotwórcze. Są?

    --
    Kaczin

  • 28. Data: 2019-01-23 21:50:24
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 22.01.2019 o 07:02, Shrek pisze:

    > Żródło?
    >
    > Shrek

    Jak zwykle, okolice Maćkowego anusa.

    --
    Kaczin

  • 29. Data: 2019-01-24 07:39:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.01.2019 o 21:49, Kaczin pisze:

    > Sąd w usa uznał, że cyklaminiany (takie syntetyczny słodziki, znajdziesz
    > np. w śledziach marynowanych) są rakotwórcze. Są?

    przetworzone mięso,(hamburgery) jest w tej samej grupie materiałów
    rakotwórczych co azbest. Ale to że obydwie te substancje mogą wywoływać
    raka i w jakim stopniu się do raka przyczyniają - to inna sprawa.

    ToMasz

  • 30. Data: 2019-01-24 07:44:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.01.2019 o 21:20, J.F. pisze:
> [...]
    > zuzywa 100kWh pradu rocznie, wartego ~60zl, lub ~15euro.
    >
    > tania ledowka kosztuje 10zl i jak padnie o roku ... to sklep zwraca
    ja bym powiedział tak: popularne ledówki szybko padają, bo mają
    naciągane parametry. da się zrobić źródło światła led (TANIE!), które
    wytrzyma 20 lat, ale nie na takiej małej powierzchni jak miały stare
    żarówki. ale paaaaanie. to polska jest. żyrandol musi być. to symbol....
    hw czego, ale musi być. coś jak złote zęby 40 lat temu u nas, a w rosji
    podobno do dzisiaj.

    ToMasz