  • Data: 2010-05-18 12:41:31
    Temat: Re: Wyciek z nagrzewnicy
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mleko pisze:
    > Mysle, ze nie jeden grupowicz napisalby ci
    > konkretna rade, ale sam sobie zapracowales na takie traktowanie.

    bredzisz chłopie, wszystko co normalne w tym kraju jest traktowane jako
    odmienność. W tym zasranym życiu trzeba mieć jakieś zasady niestety
    niektórzy nie potrafią tego pojąć.

    Zreszta
    > wspolczuje nabywcy twojego samochodu, rozkrecanego wielokrotnie przez
    > "mechanika, fachowca" ktory nauczyl sie uzywac srubokretu i kilku innych
    > narzedzi.

    bredzisz bredzisz i jeszcze raz bredzisz. Jeśli po przejrzeniu
    wszystkiego nie widać wycieków to na co byś stawiał? Obstawiłem
    nagrzewnicę. Poszukaj mi mechanika który to stwierdzi i naprawi bez
    zniszczenia przy okazji kilku innych elementów przy użyciu zawsze tylko
    i wyłącznie nowych oryginalnych części takiego któremu nie trzeba
    patrzeć na ręce żeby czegoś nie spartolił. Obudź się, to że się dajesz
    robić w konia przez każdego i wszędzie nie oznacza, że inni będą robić
    tak samo. Zycie mnie nauczyło, że w takich sprawach mogę ufać tylko
    sobie, myślisz ze tak przyjemnie się siedzi i wykręca nagrzewnicę? Nie
    robie przecież tego od tak bo mi się podoba po prostu nie widziałem
    innego wyjścia. Nawet w ASO nie wymienia uszczelek przy nagrzewnicy,
    skąd wiem? Bo chciałem takowe kupić to zrobili wielkie oczy po co to
    wymieniam zapytali. Jak to po co? Bo są wygniecione po to żeby nie
    ciekło w moim aucie a także po to żeby następny właściciel nie miał z
    tym elementem problemu.

    --
    krzysiek82