  • Data: 2010-05-19 14:00:01
    Temat: Re: Wyciek z nagrzewnicy
    Od: krzysiek82 <s...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Witkowski pisze:
    > No chyba, że te 300 km to cykałeś trzy miesiące po 3 km... to wtedy
    > teoretycznie mogło by odparowywać po kropelce już na samej nagrzewnicy
    > która jest gorąca, zwłaszcza jeśli masz układ bez zaworu.

    układ jest bez zaworu, ten przebieg to w ok 3-4dni, nie wiem ile jest
    pomiędzy max w zbiorniczku a połową zbiorniczka ale mniej więcej tyle
    ubyło, potem nagle z połowy z dnia na dzien do minimum a wtedy z 80km/h
    zrobiłem, dywaniki są suche i nie były wcale wilgotne bo macałem je
    wcześniej praktycznie każdego dnia przez ostatni miesiąć.

    > A jeśli z zaworem, to go zamknij, na zimnej już na pewno nie odparuje
    > i będziesz miał mokro.

    ja mam już całość zdemontowane, złożę na nowych częściach i zobaczę czy
    moja diagnoza wróżona z fusów coś pomogła czy nie.

    --
    krzysiek82