  • 11. Data: 2012-12-10 00:23:29
    Temat: Re: Wyciągać aku czy nie?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Przy -22 pewnie mu olej tak zgęstnieje, że rozrusznik nie da rady
    > zakręcić, a zamarznięty płyn chłodzący rozsadzi blok

    Ty tak poważnie czy żartujesz? :)

    Nic nie rozsadzi.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 12. Data: 2012-12-10 00:24:51
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-09 23:55, Budzik pisze:

    > Przy takich rozmyślaniach stwierdzam, że nie stać nas na nasze samochody :)
    > Stwierdzam też że ja jestem leniwy bo nie wiem, jak bardzo musiałby się ten
    > aku psuć, aby chciało mi się go wyciągać.
    > Ba, nawet jak bym na 3 miesiące miał auto zostawić, stwierdziłbym raczej,
    > że najwyżej potem z kabli odpalę. I już.

    Mi się zdaje że to kwestia wychowania że należy dbać i szanować a nie za
    przeproszeniem pierdolić i marnotrawić. Fakt że to czasem trochę sztuka
    dla sztuki ale jak ktoś ma od zawsze wpojone to i tak już ma...

    Lewis

  • 13. Data: 2012-12-10 00:49:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Stwierdzam też że ja jestem leniwy bo nie wiem, jak bardzo
    > musiałby się ten aku psuć, aby chciało mi się go wyciągać.

    Wszystko jest dla ludzi. Powoli wkraczamy w fazę
    o zalał się laptopik piwem po pijaku to jutro cyk do Media Markt po
    następny. W Angli widziałem laptopy na śmietniku w 2007 roku. Czekam
    kiedy pojawią się u nas. Zmierzę tym nasze zapóźnienie ;)

    Polak nie musi ciągle potrafić. Trochę hamerykańskiego burżujstwa i
    pizzy za tapczanem też nam się należy od życia.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 14. Data: 2012-12-10 02:47:32
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Lewis wrote:

    > Mi się zdaje że to kwestia wychowania że należy dbać i szanować a nie
    > za przeproszeniem pierdolić i marnotrawić. Fakt że to czasem trochę
    > sztuka dla sztuki ale jak ktoś ma od zawsze wpojone to i tak już ma...

    To nie jest wielka filozofia, ze jak bedzie zadbane to na dluzej
    wystarczy i przez to wyjdzie taniej. Ale z drugiej strony to koszmar
    tak byc niewolnikiem wlasnych rzeczy.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2012-12-10 08:14:59
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-10 00:24, Lewis pisze:

    > Mi się zdaje że to kwestia wychowania że należy dbać i szanować a nie za
    > przeproszeniem pierdolić i marnotrawić.

    Hmmm, nadal piszesz o wyciąganiu akumulatora i odpalaniu z przewodów
    po dłuższym postoju?

    > Fakt że to czasem trochę sztuka
    > dla sztuki ale jak ktoś ma od zawsze wpojone to i tak już ma...

    Jak widzę już mamy dorabianie ideologii. No tak, niektórzy tak mają
    wpojone i tak już mają ;)