  • 51. Data: 2011-11-16 17:44:29
    Temat: Re: Wycena i sprzedaż auta.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-16, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Tez Ibiza? :)

    Nie, Astra I, ten sam rocznik.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 52. Data: 2011-11-16 17:46:11
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-16, Blackchris <b...@W...TO.o2.pl> wrote:

    > Oj mają, mają :)
    > Musi mieć wygląd salonowy, czyli żadnej nawet najmniejszej rdzy i nie może
    > być bity i stan techniczny oczywiście idealny :)
    > No i cena okazyjna i najlepiej jakby człowiek jeszcze z pół tej ceny obniżył
    >:)

    I wrzucił nowe opony do bagażnika zaraz po zatankowaniu :)

    :-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 53. Data: 2011-11-16 17:47:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-16, s2k <s...@d...pl> wrote:

    > Wystaw za 400:)Niektórzy muszą się na-zapierdalać żeby odłożyć 1500 pln
    > no wiem dziwne ale tak jest:)

    Na razie chcę 1500, jak przez dwa tygodnie nie pójdzie to zacznę
    schodzić z ceny.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 54. Data: 2011-11-16 18:11:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 17:47:22 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Na razie chcę 1500, jak przez dwa tygodnie nie pójdzie to zacznę
    > schodzić z ceny.

    Jak jest wzglednie utrzymany, to wywies ogloszenie w paru szkolach jazdy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 55. Data: 2011-11-16 18:38:59
    Od: Jacek <n...@g...com>

    No nie wiem.
    Kumpel sprzedawał swojego 23 letniego bolida przez pół roku za pomocą
    kartki na szybie i ogłoszeń "papierowych". W końcu zdecydował oddać na
    złom, ale tam chcieli za to kasę więc wystawił na Alledrogo od 1 zł i
    poszło za 1700 i nie przez snajpery tylko w normalnym licytowaniu.
    Miał opcję, że anuluje, jak bedzie śmieszna cena, ale się nie przydało.
    Jacek

  • 56. Data: 2011-11-16 18:51:36
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Jacek wrote:

    > No nie wiem.
    > Kumpel sprzedawał swojego 23 letniego bolida przez pół roku za pomocą
    > kartki na szybie i ogłoszeń "papierowych". W końcu zdecydował oddać
    > na złom, ale tam chcieli za to kasę

    Że co? To musiało dawno być, albo przed oddaniem na złom wymontował
    połowę części ze środka z silnikiem i skrzynią na czele. Ja za swojego
    kompletnego 20-letniego hyundaia pony dostałem całe 250 zł. :)

    --
    Deflegmator

  • 57. Data: 2011-11-16 20:50:07
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Dwa lata temu. Auto było kompletne, ale "lekko" zdezelowane - głównie
    nadwozie. Kupił jakiś fan marki Toyota, bo miał takie samo. Może jako
    zapas części?
    Jacek

  • 58. Data: 2011-11-16 20:54:23
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2011-11-16 18:38, Jacek pisze:
> [...]
    > poszło za 1700 i nie przez snajpery tylko w normalnym licytowaniu.
    > Miał opcję, że anuluje, jak bedzie śmieszna cena, ale się nie przydało.

    to jest taka opcja że anuluje jak mu cena się nie spodoba?
    Rozumiem przed zakończeniem aukcji ale po jej zakończeniu to chyba nie
    ma takiej opcji.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 59. Data: 2011-11-16 21:07:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-16, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak jest wzglednie utrzymany, to wywies ogloszenie w paru szkolach jazdy.

    Silnik jest w świetnym stanie, komplet niezłych letnich opon,
    zawieszenie i hamulce bez zarzutu. Koniec zalet: zero wyposażenia, ruda
    zaatakowała skutecznie, tam jakaś przepalona żarówka, gdzie indziej
    urwany kołek mocujący tapicerkę, pęknięta przednia szyba itd.
    Na dwa lata dojazdów do pracy/uczelni się nada.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 60. Data: 2011-11-17 00:54:33
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

    > " Michał" <m...@g...pl> wrote in message

    > Trafiłeś na konesera :-)

    fana marki ;)

    A ja się właśnie dziś zorientowałem że od tej jazdy po wertepach
    oprócz rozwalenia pordzewiałego podwozia, starcia klocków i 3 tłumików
    poszyły 2 żarówki h7 na raz.. lol

    oj coś się boje że się wiecej mogło popsuć, ale klimatronik szczelny :)

    pozdrawiam.