  • 11. Data: 2009-08-08 16:35:40
    Temat: Re: Wybuchające iPhony
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h5k6vu$ald$1@inews.gazeta.pl>,
    "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> wrote:

    > Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

    > Ale stała już nad przepaścią i to Steve powstrzymał ją przed kompletnym
    > upadkiem.

    No, wiele dobrych firm padlo. I czesto nie ma to wiele wspolnego z
    jakoscia czy innowacyjnoscia ich produktow.

    Nie slyszalem natomast zeby duza firma padla tylko dlatego ze
    jedna/milionowa produktow jest wadliwa.

    TA

  • 12. Data: 2009-08-08 17:30:36
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

    > No, wiele dobrych firm padlo. I czesto nie ma to wiele wspolnego z
    > jakoscia czy innowacyjnoscia ich produktow.

    Widziałem te opowieści o iPodzie. Steve brylował tam jakby wymyślił koło
    albo proch. Pierdolił o jakiejś rewolucji. Ta rewolucja to może jest w USA,
    ale w Europie te wynalazki się nie przyjmą.

    > Nie slyszalem natomast zeby duza firma padla tylko dlatego ze
    > jedna/milionowa produktow jest wadliwa.

    Apple nie upadnie jeżeli ma kogoś takiego jak Steve i sektę bezmózgich
    wyznawców. Wydawało mi się że dno osiągneły mohery. Ale ich głupota przebija
    nawet moherowe berety.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 13. Data: 2009-08-09 10:49:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > Apple nie upadnie jeżeli ma kogoś takiego jak Steve i sektę bezmózgich
    > wyznawców. Wydawało mi się że dno osiągneły mohery. Ale ich głupota
    > przebija nawet moherowe berety.

    Buhahah trol nad trole sie odezwał, czy wiesz bendzwale ze 86%
    posioadaczy iphone nigdy nie mialo wczesniej nic Appla.

    Sekte to ma nOkia w postaci takich troli jak ty ktorzy gowno z napisem
    Nokia lykaja jak mlode pelikany

  • 14. Data: 2009-08-09 10:51:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:

    > A co się dziwić? Przecież stany zjednoczone to najdurniejszy naród na
    > świecie.

    Ot poslki szlachcic... sypnij imk piaskiem w oczy i pomachaj szabelka
    tyle potrafisz. Jak bedziesz mial PKB przcietnego amerykanina to
    pogodamy. Jakos wszystkei wynalazki toglownie USA ale masz racje sami
    debile .... nie to co polskie wiesniaki z dysko... mułkami ci to sie na
    wszystkim znaja normalnie dziwne ze taki apple jeszcze nie zatrudnil
    specjalisty z polskiego usentu jak Alex czy qwerty toz to fachowcy

  • 15. Data: 2009-08-09 13:53:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 09 Aug 2009 12:51:38 +0200, Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
    >wszystkim znaja normalnie dziwne ze taki apple jeszcze nie zatrudnil
    >specjalisty z polskiego usentu jak Alex czy qwerty toz to fachowcy

    Gdyby niejaki Wozniak, to Apple wcale by nie bylo :-)

    J.

  • 16. Data: 2009-08-09 17:55:25
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > na wszystkim znaja normalnie dziwne ze taki apple jeszcze nie
    > zatrudnil specjalisty z polskiego usentu jak Alex czy qwerty toz to

    Najszybciej będzie jak boski Steve zrozumie że amerykańskie wynalazki nie
    przyjmą się Europie. Podobnie jak automatyczna skrzynia biegów. Totalny
    niewypał.

  • 17. Data: 2009-08-09 18:03:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 9 Aug 2009 19:55:25 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Najszybciej będzie jak boski Steve zrozumie że amerykańskie wynalazki nie
    > przyjmą się Europie. Podobnie jak automatyczna skrzynia biegów. Totalny
    > niewypał.

    Nie wypowiadaj się o rzeczach o których masz niewielkie pojęcie, bardzo
    cię proszę, dobrze?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2009-08-09 18:10:17
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Buhahah trol nad trole sie odezwał, czy wiesz bendzwale ze 86%
    > posioadaczy iphone nigdy nie mialo wczesniej nic Appla.

    Z językiem polskim też sobie nie radzisz. Ale to nic dziwnego.

    > Sekte to ma nOkia w postaci takich troli jak ty ktorzy gowno z napisem
    > Nokia lykaja jak mlode pelikany

    No to jak wytłumaczysz że z czasem przesiąde się na HTC i Windows Mobile?

  • 19. Data: 2009-08-09 18:15:01
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    Jakieś szczegóły?

  • 20. Data: 2009-08-09 18:18:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 9 Aug 2009 20:15:01 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Jakieś szczegóły?

    Skrzynie automatyczne się już dawno przyjęły i ich sprzedaż radykalnie
    rośnie z roku na rok.
    Są dwa rodzaje użytkowników - ci którzy lubią automaty oraz ci którzy
    jeszcze nie mieli okazji jeździć porządnym automatem.
    O, przepraszam, jeszcze jest trzeci rodzaj - pryszczersi którzy lubią sie
    orcować grzebaniem w okolicy kolana blachary na siedzeniu pasażera w
    piętnastoletniej bumie.
    Ale to w zasadzie nie jest temat na tą grupę, więc jak coś, to zapraszam na
    pl.misc.samochody gdybyś chciał kontynuować.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel