  • 1. Data: 2009-08-04 19:56:07
    Temat: Wybuchające iPhony
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    http://technowinki.onet.pl/1,356,2020340,1,wiadomosc
    .html

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 2. Data: 2009-08-04 20:05:59
    Temat: Re: Wybuchające iPhony
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    jazdzig pisze:
    > http://technowinki.onet.pl/1,356,2020340,1,wiadomosc
    .html

    No teraz to przegięli, żeby przynajmniej poczuli się do
    odpowiedzialności. Ja jednak zostane przy htc, niech by ktoś tę komórkę
    trzymał przy uchu... :|

  • 3. Data: 2009-08-05 18:14:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > Ja jednak zostane przy htc, niech by ktoś tę komórkę trzymał przy uchu...

    It's not a bug, it's a feature.

    Teraz jak nie opłacisz abo sieć zdalnie uszkodzi telefon. :)

  • 4. Data: 2009-08-05 18:15:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jazdzig" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > http://technowinki.onet.pl/1,356,2020340,1,wiadomosc
    .html

    Jakoś mnie to nie dziwi. Jak pojawił się news o przegrzewaniu się iphona
    można było to przewidzieć. Widać Apple dalej uważa, że ich sekta przetrwa
    wszystko.

  • 5. Data: 2009-08-05 18:42:08
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    qwerty pisze:

    > Teraz jak nie opłacisz abo sieć zdalnie uszkodzi telefon. :)

    :)
    Ale całkiem do wykonania. Jak nazywał się ten hacker z lat 90tych, ten
    największy.. Ponoć (na tamte czasy) potrafił na odległość spalić kompa.
    Wpuszczał wirusa co zapętlał jakieś instrukcje i przegrzewał układy...

    BTW.
    Potrafił ponoć też włamać się do każdego telefonu gsm i np rozmawiać na
    czyjś koszt..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2009-08-05 22:56:51
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.08.2009 Piotr M <x...@x...pl> napisał/a:

> [...]
    >
    > BTW.
    > Potrafił ponoć też włamać się do każdego telefonu gsm i np rozmawiać na

    Lewitował 15m nad bts-em, na śniadanie zjadał modem i popijał elektrolitem z
    bateryjki, teleportował się między centralami. Byś poczytał może trochę o
    historii hakerstwa, polecam na początek np. "Kukułcze jajo", bo narazie
    to pierdoły opowiadasz.

    A co do palących się baterii to chyba kazdemu producentowi się zdarzyło,
    w sieci mozna znaleść różne info na ten temat. Wadliwe ogniwo i mamy
    nieszczęście. No i raczej nic nie dziwi że producent chce to tuszować.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 7. Data: 2009-08-08 09:19:59
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Piotr M pisze:

    > Ale całkiem do wykonania. Jak nazywał się ten hacker z lat 90tych, ten
    > największy.. Ponoć (na tamte czasy) potrafił na odległość spalić kompa.
    > Wpuszczał wirusa co zapętlał jakieś instrukcje i przegrzewał układy...

    Kevin Mitnick? Wiesz, że spora część z opowieści odnośnie jego dokonań
    to zwykłe bujdy wyssane z dziennikarskiego palca? Koniunktura była
    idealna - ludzie pamiętali Wargames, niedawno do kina weszli "Hakerzy" z
    Angeliną Jolie, a jak wiadomo takie filmy kształtują społeczną
    świadomość. :)
    Sam Mitnick po latach z ironią komentował to mówiąc, iż z więzienia nie
    pozwolono mu zadzwonić w obawie, iż mógłby wywołać w ten sposób
    termonuklearną wojnę światową a możliwości posiadania walkmana mu
    odmówiono, aby nie przerobił go na urządzenie podsłuchowe. ;)

    > BTW.
    > Potrafił ponoć też włamać się do każdego telefonu gsm i np rozmawiać na
    > czyjś koszt..

    Wtedy to raczej jeszcze nie GSM a NMT.
    A do NMT nie trzeba było się włamywać bo tam nie było ŻADNEGO
    szyfrowania. Do słuchania rozmów wystarczył prosty skaner
    częstotliwości. W międzyczasie pozostawało rozpracować sterowanie i
    skombinować nadajnik na to pasmo. ;)

    Coś z podsłuchiwaniem telefonów komórkowych było w filmie "Operation
    Takedown" na podstawie książki Shimomury. Nie mam zaufania do żadnego
    "faktu" przedstawionego w jednym czy drugim - to typowy przykład pisania
    historii przez zwycięzcę. Zresztą autorzy chyba nie spodziewali się, że
    Mitnick po wyjściu z więzienia wytoczy im proces o zniesławienie, wygra
    go i wymusi w ten sposób zapłacenie odszkodowania. ;)

  • 8. Data: 2009-08-08 11:08:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Atlantis" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > termonuklearną wojnę światową a możliwości posiadania walkmana mu
    > odmówiono, aby nie przerobił go na urządzenie podsłuchowe. ;)

    A co się dziwić? Przecież stany zjednoczone to najdurniejszy naród na
    świecie.

  • 9. Data: 2009-08-08 15:36:37
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h5ci80$gsj$1@achot.icm.edu.pl>,
    "qwerty" <q...@p...fm> wrote:

> [...]
    > można było to przewidzieć. Widać Apple dalej uważa, że ich sekta przetrwa

    No, jak na razie firma ma juz ze 30 lat. Miala gorsze i lepsze czasy,
    ale ma sie wciaz dobrze.

    TA

  • 10. Data: 2009-08-08 15:52:28
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

    > No, jak na razie firma ma juz ze 30 lat. Miala gorsze i lepsze czasy,
    > ale ma sie wciaz dobrze.

    Ale stała już nad przepaścią i to Steve powstrzymał ją przed kompletnym
    upadkiem.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.