  • 31. Data: 2010-10-14 20:58:41
    Temat: Re: Wybrać język czy tematyke
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 18:41:21 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Serdeczne pozdrowienia z teraźniejszości. Napiszcie czasem jakąś kartkę.

    No tak, to dosc sprytne. Jak dzis napiszemy to do was jutro dotrze ;-P

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 32. Data: 2010-10-15 06:39:25
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 14 Oct 2010 14:13:17 +0200,
    Norbert <n...@r...no> screamed:

    > Tak dla rownowagi i sprawiedliwosci podaj te o czytelnej :>

    Na przykład Python. Sam składniowy cukierek.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 08:38:47 user up 12591 days, 20:33, 1 user, load average: 0.69, 0.04, 0.35 ]

    To iterate is human; to recurse, divine.

  • 33. Data: 2010-10-15 10:22:00
    Od: Przemysław Osmański <p...@o...eu>

    > Serdeczne pozdrowienia z teraźniejszości. Napiszcie czasem jakąś kartkę.

    A konkretnie to co Ci w tym nie pasuje?
    Może java lub C# mają w tej chwili kompilację natywną do win32 lub x64?
    Albo na OSXa?

    --
    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 34. Data: 2010-10-15 12:44:15
    Od: Marcin Kral <k...@p...tu-onet.pl>

    W dniu 2010-10-15 12:22, Przemysław Osmański pisze:

    > A konkretnie to co Ci w tym nie pasuje?
    > Może java lub C# mają w tej chwili kompilację natywną do win32 lub x64?
    > Albo na OSXa?

    Na upartego C# ma: Ngen dla Win i Mono AOT dla OSX

    Marcin Kral

  • 35. Data: 2010-10-15 13:17:14
    Od: Przemysław Osmański <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-15 14:44, Marcin Kral pisze:

    > Na upartego C# ma: Ngen dla Win i Mono AOT dla OSX

    Ok, ale z programem natywnym to ma niewiele wspólnego, a jak dla mnie
    przez to traci się to, co jest najlepsze w .net.

  • 36. Data: 2010-10-15 13:32:13
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 14 Oct 2010 09:03:38 +0200, "Artur M. Piwko"
    <m...@b...pl> wrote:

    >Oraz wszelkie wady Pascala...

    Gdyby babcia miała wąsy była by dziadkiem ;)

    >...zaczynając od nieczytelnej składni. :>
    Taaak, w sosunku do C++ z intensywnym użyciem szablonów i np. Perlem
    ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 37. Data: 2010-10-15 13:56:23
    Od: p...@p...onet.pl

    > Witam
    >
    > Jestem na rozdrożu i biję się z myslami. Pracuję w firmie, w której pisze się
    sort w pewnym języku. Fatalnie to wygląda, nie moge na to patrzeć. Najchętniej
    bym nigdy bym w nim nie pisał. Natomiast robimy ciekwy soft i ogólnie na rynku
    praca w z użyciem tego języka jakaś ciekawsza.
    > Natomiast jest język, który uwielbiam, ale używa się go głównie do pisania
    softu, który mnie totalnie nudzi. Czuje że się marnuje gdy taki soft piszę.

    > Co jest dla Was ważniejsze? Pisać w ciekawym języku, czy pracować nad fajnymi
    projektami? Zazdroszczę tym, którzy spełniają oba warunki:)

    Myśle że lepiej jest jednak pracowac nad ciekawymi projektami, jesli
    dany jezyk ci sie nie podoba to i tak zyskujesz nieocenione doswiadczenie w
    robieniu ciekawych rzeczy - tymczasem klepanie jakichś nud w jezyku
    który cenisz co najwyzej moze zaowocowac poglebionym doswiadczeniem
    w tym jezyku (co mi wydaje sie byc mniej warte jako doswiadczenie -
    zwlaszcza jesli np jezyk dobrze juz znasz) Ale oczywiscie dokladnie to
    trudno powiedziec, np ja lubie c ale klepanie jakiegos bazodanowego
    bezsensu w c w kontra np ciekawe programowanie gier w javie wypada
    na korzysc drugiego w stosunku jakieś 9 do 1go - mimo ze nie powazam
    javy i bardzo powazam c - choc z drugiej strony gdybym nie znal
    dobrze c to pewnie warto by bylo jednak na poczatku sie go poduczyc;

    fir

  • 38. Data: 2010-10-15 14:12:33
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Współczuję Ci dlatego, że ze swoimi smutnymi poglądami (wyrażonymi na
    > grupach nie po raz pierwszy) nigdy tego topowego poziomu spełnienia
    > zawodowego nie osiągniesz.
    >
    > Jeśli chodzi o Twoje poglądy na zainteresowania i ich podział na
    > zawodowe i niezawodowe - kompletnie ich nie rozumiem. Znam ludzi,
    > którzy bez najmniejszego problemu godzą żywe pasje zawodowe (np.
    > programistyczne) z artystycznymi, sportowymi, itd. Swoimi postami po
    > prostu pokazujesz, jak niewielu poznałeś ludzi, którzy odnieśłi
    > zawodowy sukces. Bo robienie czegoś z myślą o tym, żeby to rzucić,

    ja na ten przykład sukcesu nie odniosłem (jako duzy fan becka wyznaję
    filozofię 'loserów' (bardziej niż tą którą Kobain wymawiał jako 'suckeggs')
    i lubię mieć doła ceniąc przede wszystkim wartości spirytualne

    (by się tak nonszalancko wyrazić - ostatnio za dużo gadam z
    róznymi kocimi paniami jestem uwazam chyba przez nie troche
    rozpieszczony i mam chyba przy tym cięzki kryzys duchowy i realnie
    pustą bańkę)

    ale do programowania mam stosunek pozytywny - mimo że programowanie uważam za
    swoje stałe zajęcie (więc 'zawód') lubię się długo lenić i np ostatnimi czasy
    zrobiłem sobie 6 tygodni przerwy z drugiej strony czasem gdy coś mi się
    niespodziewanie uda wpadam w stan który można oddac słowem 'maniac' (rodzaj
    zadowolenia ktory mozna by np wyrazić bićiem pięsciami w szafę)

    fir

  • 39. Data: 2010-10-15 15:12:21
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Mateusz Ludwin zapodal(a):

    > Ale codziennie wciąga kilkanaście blogów o programowaniu. To jest żałosne. Nowy
    > proletariat.

    skoro go to interesuje? Inny wciąga kilkanaście blogów o oprysku drzewek, a inny
    marnotrawi czas na pl.pregierz

    > Reprezentuję normalnego człowieka, który posiada hobby i zainteresowania inne
    > niż praca, a nie żyje w zamkniętym świecie blogów o nowych bibliotekach ORM.

    więc nie wiesz jak to jest jednocześnie pracować i realizować hobby.

    > Robię to co muszę robić, żeby móc robić to co chcę i lubię. A jak nazbieram
    > wystarczająco dużo, rzucę IT w cholerę.

    będziesz musiał, bo pasjonaci tak bardzo oddalą się od Ciebie poziomem, że
    staniesz się w porównaniu do nich zbyt cienki by w IT zostać.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 40. Data: 2010-10-15 15:29:23
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Artur M. Piwko napisal(a):

    > Na przykład Python. Sam składniowy cukierek.

    ruby bardziejszy jest niż pytong :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut