  • 21. Data: 2010-08-12 13:50:32
    Temat: Re: Wybor plyty glownej
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-12 15:25, Przemysław Ryk pisze:

    > Następny, który codziennie kilkanaście godzin kompresuje pliki?

    To sa pojebancy kupuja komputer zeby sie chwalic przed kolesiami z
    podworka.

  • 23. Data: 2010-08-12 14:45:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 15:34:30 +0200, Skylla napisał(a):

    > Myslisz, że w innych zastosowaniach różnicy nie będzie? Hmm - nie wiem, nie
    > testowałem osobiście, choć testy typu:
    > http://benchit.pl/procesory/AMD/Athlon+II+X3/435
    > pokazują różnice, ale cena X2 i X3 wiele się nie różni.

    W Vantage różnice są, bo ten potrafi wiele rdzeni wykorzystać.

    [ Nie ma układów między lwami, a ludźmi, ]
    [ wilki i jagnięta nie żyją w zgodzie. (Homer) ]

  • 22. Data: 2010-08-12 14:45:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 15:50:32 +0200, konieczko napisał(a):

    > To sa pojebancy kupuja komputer zeby sie chwalic przed kolesiami z
    > podworka.

    W przeciwieństwie do keyboard warriora, co się przechwala, jaki to odważny
    na grupie dyskusyjnej...

    [ Tam gdzie kończy się logika, zaczynają się kobiety:) ]
    [ (http://bash.org.pl/51069) ]

  • 24. Data: 2010-08-12 16:31:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Andre napisał:
> [...]
    > tradycyjnie zostaje przy AMD. Jako ze to nie bedzie maszyna do niewiadomo
    > jakich obliczen, a jedynie plynnego dzialania z Win7 i podstawowymi,
    > niezbyt wymagajacymi programami, kupie Athlon II X2 245 oraz 2GiB ramu.
    >
    > Pytanie teraz, na jaka plyte sie zdecydowac.
    > Tu znow chcialbym pozostac przy Gigabyte, bo nigdy mnie nie zawiodl (4
    > rozne plyty).
    > A zatem wybor jest miedzy:
    >
    > Gigabyte GA-MA785GT-UD3H
    > Gigabyte GA-880GA-UD3H
    >
    > Roznica w cenie jest rzedu 40zl.
    >
    > Czy warto doplacac do nowszego chipsetu, jezeli komputer nie bedzie

    Od około miesiąca mam tą drugą, oprócz tego co inni już wcześniej
    wymienili, czyli po dwa porty USB 3.0 i SATA "3", płyta ta nie posiada w
    ogóle wyprowadzonego portu LPT. Piszę, to bo może akurat będziesz
    potrzebował, a ostatni była w którymś wątku o tym dyskusja.
    Płyta w sumie ma 8 złączy SATA, na razie nie wykorzystuję nawet połowy,
    ale w przyszłości, kto wie?
    Dodatkowo w BIOS-ie jest opcja odblokowania rdzeni w procesorach AMD, o
    ile trafisz na taki w którym da się to zrobić.

    Czy warto dopłacać, to musisz sobie sam odpowiedzieć, ale jeżeli masz
    zamiar kupić płytę na dłużej, to właśnie te USB i SATA "trzy" mogą być
    Ci w przyszłości potrzebne.

  • 25. Data: 2010-08-12 18:44:30
    Od: Andre <a...@a...pl>

    nadir napisał(a):

> [...]

    > Czy warto dopłacać, to musisz sobie sam odpowiedzieć, ale jeżeli masz
    > zamiar kupić płytę na dłużej, to właśnie te USB i SATA "trzy" mogą być

    LPT to nie problem. Nie pamietam kiedy ostatni raz podlaczalem cos pod
    ten port.
    Ale dzieki za informacje.

    A jak sie plyta sprawuje? Nie ma z nia problemow? Nic sie nie wiesza,
    wszystko ladnie wykrywa?
    Ktory rev. masz?

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 26. Data: 2010-08-12 18:52:36
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > W Vantage różnice są, bo ten potrafi wiele rdzeni wykorzystać.

    Tam jest dużo więcej testów.

  • 27. Data: 2010-08-12 19:22:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    > A jak sie plyta sprawuje? Nie ma z nia problemow? Nic sie nie wiesza,
    > wszystko ladnie wykrywa?

    Trochę za krótko ją mam, żeby coś więcej powiedzieć, ale jak dotąd nie
    mam z nią żadnych problemów. Chodzi w zestawie z Athlonem II X3 435 i
    1x2GB ramu 1333MHz.
    Bez problemu chodzi na niej Seven oraz XP, sterowniki na dołączonym DVD
    załatwiają całą sprawę i nic się nie wiesza. W obu systemach działa
    oszczędzanie energii i pyta obniża sobie mnożnik oraz częstotliwość
    szyny, jeżeli zachodzi taka potrzeba.
    Nie bawiłem się specjalnie w przetaktowanie, bo jako tako mnie nie
    interesuje, ale jest do tego kupa opcji w BIOS-ie, jak ktoś chce się w
    to bawić.

    > Ktory rev. masz?
    2.0 i ostatni BIOS F4.

  • 28. Data: 2010-08-12 20:50:07
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 20:52:36 +0200, Skylla napisał(a):

    > Tam jest dużo więcej testów.

    Owszem. Tyle, że:
    - 3D Mark 06 - test CPU - również wrażliwy na ilość rdzeni
    - Cinebench R10 - również jak najbardziej wielowątkowy
    - WinRAR - podobnie jak poprzednie

    [ Szczęśliwy mężczyzna, to taki, który więcej zarabia, niż jego żona jest ]
    [ w stanie wydać. Szczęśliwa kobieta, to taka, która takiego znajdzie. ]
    [ (Mario Adorf) ]

  • 29. Data: 2010-08-12 20:56:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-12 14:22, Użytkownik Szymon von Ulezalka napisał:

    > no, jesli zzera jeden MB na starcie toto chyba malutko jest ;)
    > moj edytor tekstu zzera wiecej pamieci ;p

    Miało być GB zamiast MB.
    Natomiast nie bardzo rozumiem dlaczego taki spostrzegawczy nie
    zauważył "zainwestował też w 4MB pamięci zamiast tylko dwu" ?

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2010-08-12 21:08:50
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Owszem. Tyle, że:
    > - 3D Mark 06 - test CPU - również wrażliwy na ilość rdzeni
    > - Cinebench R10 - również jak najbardziej wielowątkowy
    > - WinRAR - podobnie jak poprzednie

    Zaczyna to przypominać tekst o Rzymianach z "Żywota Briana" ;-)))