  • 31. Data: 2010-08-12 22:50:07
    Temat: Re: Wybor plyty glownej
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 23:08:50 +0200, Skylla napisał(a):

    > Zaczyna to przypominać tekst o Rzymianach z "Żywota Briana" ;-)))

    Jakieś zaćmienie mam - podrzucisz cytat? :(

    [ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 32. Data: 2010-08-13 06:05:02
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jakieś zaćmienie mam - podrzucisz cytat? :(

    "Co nam dali rzymianie..."
    To mi najbardziej pasuje:)

    Artur(m)

  • 33. Data: 2010-08-13 06:12:14
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nisko budzetowym jesli juz baranie.

    Czepiasz się.
    ...i widać, że nigdy poetą nie byłeś (i raczej nie będziesz).
    Pewnie jak mówili o metaforze "na polaku"
    to byłeś "akurat" chory, "baranie".

    Artur(m)

  • 34. Data: 2010-08-13 06:16:46
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Lingwista pierdolony

    Pamiętam pewien serial z gościem który nazywał się Konieczko.
    Taki przymuł niezwykły.

    Rodzina?!

  • 35. Data: 2010-08-18 20:01:39
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 12-08-2010 o 14:33 Skylla napisał na pl.comp.pecet:

    > Na płycie możnaby zaoszczędzić kupując np GA-MA782MT-US2H za 240 zł

    Na płycie bym nie oszczędzał.

    > Lepiej chyba dopłacić do X3 440. Wydajność powinna wzrosnąć 30%.

    Powinna, ale nie ma się co łudzić (przynajmniej na razie), że wzrośnie.

    > Ilość RAM zależy od używanych aplikacji.

    Zależy.

    > Do rzeczy domowo-biurowych 2GB wystarczą.

    Wystarczą.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 36. Data: 2010-08-18 20:09:03
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 12-08-2010 o 15:25 Przemysław Ryk napisał na pl.comp.pecet:

    > Następny, który codziennie kilkanaście godzin kompresuje pliki?

    Można również oglądać jednocześnie kilkadziesiąt filmów na YouTube :)
    Niestety, musisz zrozumieć, że nie wszyscy mają tak podzielną uwagę.

    To, że masz problemy z percepcją już udowodniłeś, ale dżizis krajzis
    Przemku - nie wciskaj nikomu w klawiaturę tego, czego nie wystukał!
    Chyba nie musisz na tej grupie wyładowywać swoich frustracji w związku
    z niedocenieniem Twojego geniuszu?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 37. Data: 2010-08-18 21:12:50
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 22:09:03 +0200, WiesłaW napisał(a):

    > Można również oglądać jednocześnie kilkadziesiąt filmów na YouTube :)
    > Niestety, musisz zrozumieć, że nie wszyscy mają tak podzielną uwagę.

    Takie to dziwne działanie - podoba mi się link / klip - otwieram go sobie w
    tle, gdzie się wczytać w całości zdąży, zanim do niego przejdę.

> [...]
    > Przemku - nie wciskaj nikomu w klawiaturę tego, czego nie wystukał!
    > Chyba nie musisz na tej grupie wyładowywać swoich frustracji w związku

    Masz całkowitą rację. W 100%.

    [ Q: Moze mi ktos doradzic jakas gre, ktora moze sie spodobac drugiej ]
    [ polowie?? A: Wstępna. (XMAX, pl.rec.gry.komputerowe) ]