    From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wybor netbooka.
    Date: Sat, 15 Aug 2009 23:22:28 +0200

    ** iTomasz <poczta@@itomasz.com> wrote:

    > dwa pornosy, 4klienty ssh, 2 sesje rdesktopowe+vnc,) +

    To to pikuś.

    > np. gora jedna maszyna virtualna (virtualbox) ?

    Z tym może być problem - nie będzie to chodziło żwawo, ale chodzić będzie.
    Zależy co na tej wirtualce postawisz (jakiegoś lekkiego Linuksa do zabawy z
    siecią to nie widzę przeszkód).

    > Nie chce grac, potrzebny mi do pracy - ale nie non stop, mam tez inne
    > sprzety.

    Tak czy inaczej jak masz zamiar teraz kupować to albo musisz teraz i nie masz
    wyboru, a jak nie musisz teraz to poczekaj na modele z Ion, będą znacznie
    wydajniejsze od obecnych intelowych. Przynajmniej tak zapowiada Nvidia. W
    sensie za jakiś czas (i to jest kilka tygodni, nie miesięcy) za tę samą kasę
    kupisz sprzęt technologicznie o oczko wyżej.

    etbook-with-nvidia-ion-costs-under-500

    > Szczegolny moze nie jest, pracuje >8h na baterii a pisza, ze duzo wiecej.

    To kwestia pojemności baterii akurat - cudów się nie spodziewaj. Większa
    bateria - dłużej będzie chodził, ale też więcej ważył.

    > Patrzac po zagranicznych review matryca jest bardzo okej.

    Ma dziwną rozdzielczość, ale jak Ci to nie przeszkadza...

    > Z portem hdmi sie obejde, do transmisji video/audio mam inny sprzet.

    Jak chcesz. Natomiast ExpressCard się przydaje, no chyba, że lubisz się
    obwieszać modemami na USB. :)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )