    From: "iTomasz" <poczta@@itomasz.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wybor netbooka.
    Date: Sat, 15 Aug 2009 23:09:30 +0200

    Konrad Kosmowski wrote:

    > To podaj jakiś konkretny przykład co chcesz z tym robić i co wydaje
    > Ci się obciążające procesor. Moim zdaniem w typowych zastosowaniach
    > procesor nie jest wąskim gardłem. Może poza obróbką multimediów.

    dwa pornosy, 4klienty ssh, 2 sesje rdesktopowe+vnc,) + np. gora jedna
    maszyna virtualna (virtualbox) ?

    > Dotychczas netbooki mają słabą grafikę tzn. np. o oglądaniu
    > materiałów w HD mogłeś zapomnieć. Na dniach (well koniec lata) mają
    > pojawić się modele oparte o chipset Ion Nvidii - one pozamiatają. :)
    >
    > Pierwszy ma być Lenovo S12 z Nvidią 9400 - na tym pooglądasz HD oraz
    > nawet może pograsz w średnio złożone gierki.

    Nie chce grac, potrzebny mi do pracy - ale nie non stop, mam tez inne
    sprzety.

    > http://gizmodo.com/5268833/lenovo-s12-is-the-first-n
    etbook-with-nvidia-ion-costs-under-500

    > Ten Asus, którego wymieniasz niczym szczególnym się nie wyróżnia poza
    > dziwną natywną rozdzielczością matrycy. Ja bym wolał poczekać na tego
    > S12/Ion - będziesz miał dodatkowo port HDMI i ExpressCard (np. aby
    > włożyć modem 3G).

    Szczegolny moze nie jest, pracuje >8h na baterii a pisza, ze duzo wiecej.
    Patrzac po zagranicznych review matryca jest bardzo okej. Z portem hdmi sie
    obejde, do transmisji video/audio mam inny sprzet.