  • Data: 2011-10-21 18:12:49
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.10.2011 19:30, LP pisze:
    > Chodziło o monitor, którego jednym z głównych zastosowań są gry. Myślę,
    > że 25 ms skutecznie dyskwalifikuje ten monitor w dynamicznym fpp a

    Może Pan powiedzieć co to za parametr owe 25ms? I dlaczego ma
    dyskwalifikować?

    > kolory mają w tym przypadku dość małe znaczenie.

    Bo i wcale do kontroli koloru ten montior nie został skonstruowany. EIZO
    Foris to monitory pomyslane przede wszystkim o zastosowaniu domowym i
    rozrywce wysokiej jakości.

    > albo ma pan skoliozę zawodową.

    Proszę sobie nie pozwalać. Ja Pana nie usiłuję obrazić.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!