  • Data: 2011-10-21 19:49:20
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: "LP" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom01"

    > Proszę sobie nie pozwalać. Ja Pana nie usiłuję obrazić.

    No nie! Nie będziemy się chyba obrażać (na siebie)? To że ma pan zaiste
    "bzika" na punkcie monitorów raczej Panu nie uwłacza.

    A mówiąc o skrzywieniu zawodowym miałem na myśli to tylko, że dzięki Panu
    wątek stał się OT.
    Prowadzicie tu akademickie spory na temat wyższości koparki nad łopatą
    niewiadomo w jakim celu. Zaraz ktoś się podłączy i będzie przekonywał, że
    mysz komputerowa (do jakichkolwiek zastosowań) za mniej niż 300 to jedno
    wielkie nieporozumienie (a najlepsze, że ja się z tym całkowicie zgadzam) .
    A potem zlecą się miłośnicy podkładek za jeszcze większe pieniądze i każdy
    z nich będzie mógł z czystym sumieniem podać wiele (wielce prawdziwych)
    argumentów na poparcie swojej tezy.

    Pańska krucjata przypomniała mi starą, świetną lekturę - pewnie Pan to
    zna, więc proszę jedynie zwrócić uwagę na 11 ostatnich linijek, od akapitu
    zaczynającego się: "A więc podsumujmy."

    http://voov.republika.pl/czytacz/przebudzenie/_T03.h
    tml

    Kupię monitor za 1000 zł, bo czas jaki przed nim spędzam i jakość jakiej od
    niego wymagam nie usprawiedliwia większej kwoty.

    Pozdr.
    --
    LP