  • Data: 2011-10-21 20:12:50
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-21 20:25, z pisze:

    > Ze względu na późną porę nie będę komentować Pani impertynencji i
    > wulgarnego słownictwa :-)
    > Moje 5-letnie dziecko lubi oglądać bajki
    > http://www.kreskoweczki.pl/przygody-animkow/
    > Nie rozumiem powodów takiego ataku. :-)

    A mój dwuletni wnuczek woli oglądać na dobranoc "Jaka to melodia".
    Pięknie przy tym tańczy, wiruje jak baletmistrz, potem opada na lapki i
    break deans, kręci się na łapkach, przebiera nóżkami. Dobrze, że jeszcze
    na głowie nie potrafi, ale cały czas kombinuje, żeby mu się udało na
    głowie pokręcić. Potem pięknie dziękuje piosenkarzom klaszcząc.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w