  • Data: 2011-10-19 18:01:38
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: Mateusz <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik LP napisał:

    > Czyli zostanę przy tym dellu (U2412M) wspomnianym na początku. Dziękuję
    > bardzo.

    Mysle, ze bedzie bardzo OK :) Duzo dobrego bylo o U2420 (??) tym za ok.
    2tys. Wiec moze tutaj nie popsuli go az tak bardzo :) Ten za 2tys byl
    porownywany do odpowiednikow za 4tys. Wiec ten co wybrales pewnie ma
    odpowiedniki innych firm w klasie 2tys :)

    Ogólnie to idz do sklepu gdzie go maja i obejrzyj sobie obraz. Tego co
    wybrales i moze jakiegos jedego tanszego i drozszego. Ja tak robie i
    czesto kupuje "od reki" anwet jak przeplacam 100 czy 200 zlotych jakbym
    zamowil w sklepie w necie. Dlaczego? Bo jak jz poogladam i mi sie
    spodoba, to nie chce mi sie czekac, szukac, zamawiac. Potem sie okaze,
    ze w necie maja do 14 dni, albo ze maja "prawie ten sam model" roznioacy
    sie jedna literka i jak przyjedzie, to nie bedzie to co sie ogladalo na
    zywo.