  • Data: 2011-10-19 10:06:41
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.10.2011 09:13, z pisze:
    > Radziłbym więc powściągliwość w wypowiadaniu się w takich przedziałach
    > cenowych.

    Zatem kto jest uprawniony do wyrażania opinii o badziewiu?

    > Sugerowanie podwojenia budżetu uważam za niestosowne gdy w grę
    > wchodzą głównie gusty.

    Gdzie jest coś takiego napisane?

    > gdy w grę wchodzą głównie gusty.

    Kupując zmywak do kuchni też będzie Pan polecał kierowanie się gustem.
    Czy może po prostu tym, że ma poprawnie działać?

    > PS. Używam w domu GATEWAYa 21" na IPSie który 3 lata temu kosztował aż
    > UWAGA 1300 zł :-) Byłem wtedy wyśmiewany że to gu...

    Tak monitor tej klasy wyswietla teopretycznie płynne przejście tonalne
    od czerni do bieli: http://monitory.mastiff.pl/temp/super1.jpg Przecież
    gołym okiem laika widać że to "g".

    > Rozsądne wydawanie pieniędzy jest ważne.

    Chyba nawet najważniejsze. Rzeczy kupujemy po to aby nam służyły.
    Sprawnie spełniały swoje zadania i nie sprawiały problemów.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!