  • Data: 2009-04-22 19:10:15
    Temat: Re: Wybor malpy w kieszen
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zibis wrote:
    > dlaczego uważasz to za ograniczenie?

    Nie kazdemu odpowiada format 16:9, a po przelaczeniu na 4:3 szeroki kat
    zaweza sie do 34 mm. Tymczasem autorowi zalezalo, by krotki koniec byl jak
    najszerszy.

    > ciągle polecasz tego FX150 jako alternatywę dla LX3..
    > dlaczego?
    > przecież już bardziej sensownym wyborem jest FX550
    > ma szeroki kąt 25, a nie 28, no i on ma manual w przeciwieństwie do 150
    > :)

    Tzn czego nie ma FX150, poza A i S?
    FX-550 ma szerszy kat, za to ma mniejsza matryce (co zapewne odbija sie na
    jakosci zdjec) i nie robi zdjec w RAW (co jest moim zdaniem duzo wieksza
    bolaczka, niz brak priorytetow A/S). Moje obawy wzbudza tez dotykowy
    ekran - widzialem pare aparatow z dotykowym interfejsem, moim zdaniem jest
    to rozwiazanie wyjatkowo malo ergonomiczne (choc bajeranckie).

    Polecam 150, bo moim zdaniem to dobra, acz niedoceniona alternatywa dla
    paru podobnych, duzo bardziej popularnych aparatow.

    k,