  • 1. Data: 2013-09-06 19:57:30
    Temat: Wybór laptopa dla ojca
    Od: s...@g...com

    Witam,
    potrzebuję kupić ojcu nowy laptop. Będzie on służył jedynie do przeglądania
    internetu, wysyłania/odbierania maili i zgrywania zdjęć z aparatu.
    Przeglądałem różne oferty i zostały mi 2 opcje (dołączony system operacyjny nie jest
    istotnym czynnikiem):
    http://www.morele.net/laptop-lenovo-essential-b590-5
    9-374004-15-6-mattled-1000m-4gb-500g-usb3-hdmi-bt-6h
    pracy-windows7-576820/

    oraz

    http://allegro.pl/laptop-lenovo-b590-intel-2x2-2ghz-
    4gb-500gb-hdmi-i3522065345.html

    Tak naprawdę różnią się tylko procesorami. Jak one się do siebie mają?
    A może polecicie coś innego? Nie chcę przekraczać 1500zł.

    sp33dy

  • 2. Data: 2013-09-06 20:52:40
    Temat: Re: Wybór laptopa dla ojca
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 06-09-2013 19:57, s...@g...com pisze:
    > A może polecicie coś innego?

    Coś z matrycą 17,3" i stosowną rozdzielczością?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-09-06 21:03:48
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 6 września 2013 20:52:40 UTC+2 użytkownik wo_Ohoo! napisał:
    > Coś z matrycą 17,3" i stosowną rozdzielczością?

    Jeśli w tej cenie, to ok. Najlepiej jakby była matowa, ale jak się nie da, to się nie
    da.
    Na Allegro widziałem Mediony 17" za 1100-1200, ale nie wiem, co to warte.

    sp33dy

  • 4. Data: 2013-09-06 21:22:40
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 06-09-2013 21:03, s...@g...com pisze:
    > Jeśli w tej cenie, to ok. Najlepiej jakby była matowa, ale jak się nie da, to się
    nie da.
    > Na Allegro widziałem Mediony 17" za 1100-1200, ale nie wiem, co to warte.

    O matową będzie trudno. Mediony to ZŁO. Przy 17,X" musisz liczyć się z
    tą górną granicą, ale jak przeglądanie Internetów i zdjęcia, to warto!
    Wpisz sobie na allegro np.: toshiba 17,3" - jest C875D za 1400 zł,
    jeżeli nie możesz przekroczyć 1500 zł (opłacałoby się dorzucić ze 200 zł).

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2013-09-06 22:06:04
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 6 września 2013 21:22:40 UTC+2 użytkownik wo_Ohoo! napisał:
> [...]
    >
    > Wpisz sobie na allegro np.: toshiba 17,3" - jest C875D za 1400 zł,
    >
    > jeżeli nie możesz przekroczyć 1500 zł (opłacałoby się dorzucić ze 200 zł).

    Na Citeam jest coś takiego: http://www.citeam.pl/oferta/laptop-toshiba-z-win-7-h
    Tylko że to procek netbookowy jest, resztę ma podobną. 17" nie jest aż tak potrzebne,
    ojcu wystarczy spokojnie 15".

    sp33dy

  • 6. Data: 2013-09-06 22:22:07
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 06-09-2013 22:06, s...@g...com pisze:
    > 17" nie jest aż tak potrzebne, ojcu wystarczy spokojnie 15".

    Tu nie tyle chodzi o te cale, co rozdzielczość.
    Jeżeli te zdjęcia, to takie pstrykane małpką przy grillu, które chce
    tylko zgrywać, przeglądać, kasować i przechowywać, to 15 faktycznie
    wystarczy.
    Jeżeli jednak jest fotografem-amatorem z dobrym aparatem, to lepiej 17".
    No i Internet przegląda się nieporównywalnie lepiej na 17,3" niż 15"
    (mowa o pornosach). ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2013-09-06 23:20:45
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    Użytkownik napisał:

    > potrzebuję kupić ojcu nowy laptop. Będzie on służył jedynie do
    > przeglądania
    > internetu, wysyłania/odbierania maili i zgrywania zdjęć z aparatu.

    Via USB czy z wbudowanego czytnika kart?
    W tym pierwszym przypadku Lenovo z seri B590 są (jak dla mnie) mało
    ergonomicznie, z uwagi na fatalne rozmieszczenie gniazd USB. Nie ma ich w
    jedynie słusznym miejscu, czyli z tyłu, dwa są z prawej strony, co dla
    praworęcznych używających myszy jest mocno upierdliwe. Zaś jedyne gniazdo z
    lewej jest portem USB 3.0, co teoretycznie nie powinno mieć znaczenia, ale w
    praktyce - mysz tam podłączona po prostu nie działa. Czy zadziała podłączony
    tam aparat - nie wiem, ale warto by to sprawdzić przed zakupem, albo w ciągu
    10 dni po zakupie ;->

    JoteR

  • 8. Data: 2013-09-06 23:25:57
    Od: s...@g...com

    Jeśli kupię jutro lapka w Karenie, to na miejscu, bo mam go pod ręką. Ojciec nie jest
    fotografem-amatorem, nie posiada lustrzanki i nie ogląda pornosów. Najczęściej
    korzysta z przeglądania stron, komentowania pod artykułami i odbierania/wysyłania
    maili.

    sp33dy

  • 9. Data: 2013-09-06 23:32:57
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 06-09-2013 23:25, s...@g...com pisze:
    > [...] ...nie ogląda pornosów. [...]

    :o)

    --

  • 10. Data: 2013-09-07 00:01:34
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 6 września 2013 23:32:57 UTC+2 użytkownik wo_Ohoo! napisał:

    > :o)

    Ej no, ojciec ma 64 lata, nie wypada ;)

    sp33dy