  • 41. Data: 2009-10-08 17:38:38
    Temat: Re: Wybor laptopa
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    KILu pisze:
    > Moja jak dotad nie padla. :) Noo, moze kiedys w Toshibie... Za to

    Jak dotąd to znaczy po ilu latach?

    > pozniej... ani w Dellu, ani w Compaq, ani w uzywanym od 1,5 roku IBM. I

    Mówimy o dwóch latach co najmniej, a nie roku czy półtora.

    > naprawde nie wyobrazam sobie obecnie pracowac na stacjonarce - na PC
    > przede wszystkim czytam, ale rowniez pisze (zarobkowa praca tworcza, jakby
    > kto pytal); czasem garbiac sie przy stoliku, czasem siedzac na fotelu,
    > czasem lezac w lozku... tam, gdzie mam ochote i tak, jak mi akurat
    > wygodnie. Ze stacjonarka by to nie przeszlo.

    Super. Czyli pracujesz mniej ergonomicznie, z większym usz-
    czerbkiem dla zdrowia, mniej wydajnie. Jak lubisz sobie szko-
    dzić, to sobie szkodź -- ale nie polecaj tego innym.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 42. Data: 2009-10-08 18:12:16
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Radosław Sokół" napisał:

    > Litości, nie karz

    Będę karał... ;->

    JoteR

    PS. z owczym pędem nie wygrasz, teraz laptopy i pochodne są
    trendi-dżezi-cool i ludzie "muszą" je mieć. Nikt nie chce być "passe".

  • 43. Data: 2009-10-08 18:54:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > Bo nie myślą. Bo nie rozpatrują poprawnie wszystkich za i
    > przeciw i rzucają się bez opamiętania na pierwsze rozwią-
    > zanie, które wpadnie do głowy. Bo nie mają lat doświadczenia,
    > dzięki któremu można widzieć wady narzucającego się rozwiąza-
    > nia i przez to widzą tylko jego zalety, dokonując fałszywego
    > wyboru.

    Panie kólego (jak mówił prof.Trybalski) - historia laptopów a zwłaszcza
    ich dostępności nie jest dłuższa niż kilka lat więc może za wcześnie aby
    negować jakby nie było postęp.
    Przypuszczam, że boli Cię "mało zielony" problem toksycznych baterii ale
    to imo jest to problem z wychowaniem użytkowników, który z czasem się
    ureguluje i nie będziesz się musiał przypinac łańcuchem do smieciarki.

    --
    marfi

  • 44. Data: 2009-10-08 20:32:40
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > No to wybierz coś nie na Atomie, a nie czepiaj się słówek.
    LOL.
    P: laptop jest bardziej, nie np. zajmuje dużo miejsca.
    RS: ale przecież są małe komputery w małych obudowach, które się do tego
    samego nadają.
    P: tak, ale tylko na atomie, który jest za wolny
    RS: czepiasz się słówek

    > Litości, nie karz nikomu pracować dłużej na komputerze prze-
    > nośnym bez dodatkowego dużego monitora, klawiatury i myszy!
    Różnica między nami polega na tym, że ja nikomu nie karzę używać
    komputera w określony sposób, nie traktuję użytkownika z góry, bo to ja
    wiem lepiej, czego on potrzebuje.

    Jak ktoś pyta, czy wybrać lamborghini murcielago czy może raczej carrere
    GT, bo nie wie, do którego bagażnika wejdzie więcej worków z cementem,
    to pisanie o tym, żeby kupił minivana jest zwyczajnym zaśmiecaniem grupy.

    > Rozumiem, że według Ciebie z takim oprzyrządowaniem uATX
    > *też* będzie zajmował więcej miejsca?
    Jego sprawa, czy okaże się jednak, że potrzebna mu będzie przyczepka do
    lambo. Ale do diabła, nie o to pytał. Więc nie pieprz o minivanach w
    wątku 'wybór lambo lub carrery'.

  • 45. Data: 2009-10-08 20:34:08
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    marfi pisze:
> [...]
    > ale to imo jest to problem z wychowaniem użytkowników, który z czasem
    > się ureguluje i nie będziesz się musiał przypinac łańcuchem do smieciarki.

    Jak odpowiadasz panu profesorowi? !

    --
    animka

  • 46. Data: 2009-10-09 09:18:23
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-10-08 22:32, Piotr pisze:

    > komputera w określony sposób, nie traktuję użytkownika z góry, bo to ja
    > wiem lepiej, czego on potrzebuje.

    Ale tu widzisz nie chodzi o traktowanie kogoś z góry. Chodzi o to że
    osoba z dużym doświadczeniem i wiedzą (taka jak np. kolega Sokół) bardzo
    często *naprawdę* lepiej wie czego użytkownik potrzebuje. Bo użytkownik,
    zwłaszcza tzw. "zielony", zwykle nie *wie* ale po prostu mu się *wydaje*
    że wie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 47. Data: 2009-10-09 13:57:54
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mich@l pisze:

> [...]
    > często *naprawdę* lepiej wie czego użytkownik potrzebuje. Bo użytkownik,
    > zwłaszcza tzw. "zielony", zwykle nie *wie* ale po prostu mu się *wydaje*

    ide do sklepu
    - poprosze chleb ale nie razowy
    - kup pan razowy bo zdrowszy...
    Marx

  • 48. Data: 2009-10-09 13:58:41
    Od: Marx <M...@n...com>

    Tom pisze:

    > szczegoly ewentualnego zakupu, pozdr
    ale ja nie kupuje na grupie, szukam porady co wybrac, a gdzie tanio
    kupic to sobie znajde jak juz bede wiedzial co kupic
    Marx

  • 49. Data: 2009-10-09 13:59:30
    Od: Marx <M...@n...com>

    Irokez pisze:
    > Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Bo to co dobre nie wala sie po marketach między cebulą a burakami
    >
    > ;)

    znaczy Sony i Samsung to szajs? Bo troche tak nie wprost napisales, na
    dodatek z usmieszkiem, wiec nie wiem czy to bylo serio
    Marx

  • 50. Data: 2009-10-09 15:39:50
    Od: Baranek <b...@h...invalid>

    Dnia Fri, 09 Oct 2009 15:57:54 +0200, Marx napisał(a):

    > ide do sklepu
    > - poprosze chleb ale nie razowy
    > - kup pan razowy bo zdrowszy...
    > Marx

    Nie, nie, nie.

    Przychodzisz do zaprzyjaźnionego dietetyka.
    - Jaki mam jeść chleb, bo razowy mi nie leży.
    - Jedz cymbale razowiec, bo najzdrowszy, a jak pszenne buły to nie szukaj u
    mnie alibi.

    Pozdrawiam

    Baranek