  • 21. Data: 2009-10-06 09:57:47
    Temat: Re: Wybor laptopa
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Tue, 6 Oct 2009 08:19:08 +0200, marfi wrote:

    > Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > A niby dlaczego nie mogą robić co im się podoba?

    Bo maja robic tak jak sie nalezy (czyli jak sie podoba Radoslawowi :).

    "Noszenie po mieszkaniu to mit."

    Smiem polemizowac z tym zdaniem. Znam kupe ludzi ktorzy maja lapopy i
    uzywaja ich w roznych pomieszczeniach (wlacznie ze mna i moja rodzina).
    --
    Artur 'Bzyk' Frydel
    "W Królestwie środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą

  • 22. Data: 2009-10-06 10:19:01
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Artur Frydel"
> [...]
    >
    >Smiem polemizowac z tym zdaniem. Znam kupe ludzi ktorzy maja lapopy i
    >uzywaja ich w roznych pomieszczeniach (wlacznie ze mna i moja rodzina).

    Wiesz, ja też obecnie używam laptopa w różnych pomieszczeniach.
    Dlatego, że chwilowo pokój jeszcze nie jest wykończony i nie mam miejsca
    na komputer stacjonarny.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 23. Data: 2009-10-06 10:28:02
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Marx pisze:
    > napisalem ze odpada i koniec kropka

    To ja Ci piszę, że Twój wybór jest zły i nieprzemyślany
    i koniec, kropka. I nie doradzę złego rozwiązania.

    To nie bezpłatna pomoc techniczna, tylko grupa dyskusyjna.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 24. Data: 2009-10-06 14:03:16
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Radosław Sokół pisze:
    > To teraz poszukaj sobie innych rozwiązań, zamiast czepiać
    > się jednego podanego przykładu. Taka bodajże platforma
    > nVidia Ion ma - z tego, co pamiętam - sprzętowe wspomaganie
    > dekodowania filmów.
    Świetnie, ale nie ma to nic wspólnego z filmami na YT, o których
    pisałem. Atom nie wyrabia i koniec.

    > Są też do dostania obudowy mieszczące
    > miniaturowe, ale pełnoprawne płyty i karty graficzne PC,
    > zajmujące kilkakrotnie mniej miejsca niż klasyczny "desktop"
    > czy "tower" i możliwe do schowania w szafce biurka na przy-
    > kład.
    uATX z monitorem zawsze zabierze więcej miejsca niż laptop.
    Mniejsze płyty są ma tylko EPIA, która też ma za małą wydajność.

  • 25. Data: 2009-10-06 14:06:36
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > To ja Ci piszę, że Twój wybór jest zły i nieprzemyślany
    > i koniec, kropka. I nie doradzę złego rozwiązania.
    >
    > To nie bezpłatna pomoc techniczna, tylko grupa dyskusyjna.

    I jest to równie właściwy post co post o haśle do Visty, którego się
    czepiasz.

  • 26. Data: 2009-10-06 14:11:29
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Marx pisze:
    > nie zamierzam sie spowiadac
    > napisalem ze odpada i koniec kropka
    > to nie dyskusja o wyzszosci swiat jednych nad drugim
    > takie sa zalozenia
    Jak dla mnie z tymi wymaganiami odpowiedni będzie... jakikolwiek laptop
    na c2d, 4 GB ram, matryca 17".
    Wymagania są praktycznie 'żadne' w sensie wydajności.
    Core2Duo - bo raczej w nic słabszego nie ma sensu się pchać.
    4 GB RAM - sam pisałeś.
    Matryca - 17 cali, raczej unikaj błyszczącej, bo sporo osób na to narzeka.
    Wygląd jest kwestią gustu. Ja bym wybrał coś z HP, na przykład NF247EA
    czy coś.
    Wejdz sobie na ceneo.pl, wrzuć kryteria po prawej, wybierz
    najładniejszego wizualnie olewając acery, aristo czy tego typu firmy.
    Odejmij kasę na oryginalnego office i będzie dobrze.

    Sprzętów odpornych na dziecko (prawie) nie ma;) Trzeba po prostu przy
    nim siedzieć, jak będzie używał laptopa:)

  • 27. Data: 2009-10-06 17:27:40
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Radosław Sokół wrote:
    > Litości... nie widziałeś małych pecetów stacjonarnych, nie
    > wymagających męczenia się z przybitym na stałe do stołu
    > ekranem, grubą klawiaturą i niszczejącą w zawrotnym tem-
    > pie baterią?

    Moja jak dotad nie padla. :) Noo, moze kiedys w Toshibie... Za to
    pozniej... ani w Dellu, ani w Compaq, ani w uzywanym od 1,5 roku IBM. I
    naprawde nie wyobrazam sobie obecnie pracowac na stacjonarce - na PC
    przede wszystkim czytam, ale rowniez pisze (zarobkowa praca tworcza, jakby
    kto pytal); czasem garbiac sie przy stoliku, czasem siedzac na fotelu,
    czasem lezac w lozku... tam, gdzie mam ochote i tak, jak mi akurat
    wygodnie. Ze stacjonarka by to nie przeszlo.

    > I tak pracować da się tylko przy odpowiednio dobranym biurku.

    A w zyciu. Choc oczywiscie zalezy, jaka prace masz na mysli.

    k,

  • 28. Data: 2009-10-07 08:55:13
    Od: "R09" <b...@g...com>

    "Marx" <M...@n...com> wrote in message

    > nie zamierzam sie spowiadac
    > napisalem ze odpada i koniec kropka
    > to nie dyskusja o wyzszosci swiat jednych nad drugim
    > takie sa zalozenia
    > Marx

    Popieram wybór laptopa. Obecnie, po kupnie laptopa, stacjonarnego komputera
    używam niezbyt często.
    Co do laptopa, ważne, aby ważył ok. 2kg, nie ugniata wtedy brzucha, jeżeli
    mam chęć popracować w pozycji horyzontalnej.
    Polecam Toshibę u400 13,3 cala.

    R09

  • 29. Data: 2009-10-07 09:52:10
    Od: Marx <M...@n...com>

    Radosław Sokół pisze:

    > To ja Ci piszę, że Twój wybór jest zły i nieprzemyślany
    > i koniec, kropka. I nie doradzę złego rozwiązania.
    >
    > To nie bezpłatna pomoc techniczna, tylko grupa dyskusyjna.

    to najlepiej po prostu nic nie pisz jak nie masz nic do powiedzenia.
    Rozwaliles mi caly watek dyskusja nie na temat.
    Marx

  • 30. Data: 2009-10-07 09:54:41
    Od: Marx <M...@n...com>

    Piotr pisze:
    > Wejdz sobie na ceneo.pl, wrzuć kryteria po prawej, wybierz
    > najładniejszego wizualnie olewając acery, aristo czy tego typu firmy.
    no wlasnie - ktore to sa te dobre firmy? HP, IBM, Toshiba, Dell?
    Marx