  • 11. Data: 2009-10-05 19:42:12
    Temat: Re: Wybor laptopa
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2009100518523100@grush.one.pl...

    > I tak pracować da się tylko przy odpowiednio dobranym biurku.

    Przecież komputery od dawna nie służa tylko do pracy...
    Uparłeś się promować swoje zdanie a wg mnie nie masz racji bo widzisz
    tylko wąski fragment, swój fragment...
    --
    marfi

    Wiadomosc nie zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

  • 12. Data: 2009-10-05 19:52:57
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    > Dla Ciebie liczą się tylko "cyferki w tabelce"?

    Stąd pytanie.

    Mam T43 a potem już czytałem że jakość wykonania spadła jak Lenovo to
    zaczęło składać.
    Czyzby tu nastapił powrót do stalowych zawiasów, magnezowej ramy itp?
    Serio pytam.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2009-10-05 20:41:14
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    marfi pisze:
    > Przecież komputery od dawna nie służa tylko do pracy...

    Praca to również przeglądanie Internetu, obsługa poczty,
    rozmowa przez komunikatory.

    > Uparłeś się promować swoje zdanie a wg mnie nie masz racji bo widzisz
    > tylko wąski fragment, swój fragment...

    Nie. Widzę upór użytkowników, by robić wszystko nie jak
    należy, ale jak im się podoba.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 14. Data: 2009-10-05 20:44:01
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Irokez pisze:
    > Czyzby tu nastapił powrót do stalowych zawiasów, magnezowej ramy itp?
    > Serio pytam.

    Matryca: matowa
    Karta sieciowa bezprzewodowa: 802.11a/g/n
    Fax/modem: tak
    System operacyjny: Windows Vista Business
    Czas pracy: 3.7 h

    Za powyższe dzisiaj się płaci ekstra.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 15. Data: 2009-10-05 21:39:24
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > Litości... nie widziałeś małych pecetów stacjonarnych, nie
    > wymagających męczenia się z przybitym na stałe do stołu
    > ekranem, grubą klawiaturą i niszczejącą w zawrotnym tem-
    > pie baterią?
    >
    > EeeBOX sobie oglądnij jako *ekstremalny* przykład peceta
    > stacjonarnego dla osób, które bezsensownie kupują note-
    > booki.
    Yup. Obejrzyj sobie też durny film na youtube w HD na tym eee.
    Albo nie wiem, drobiazg taki-odtwórz płytkę z filmem.

    Ale to pewnie też głupi "upór użytkowników, by robić wszystko nie jak
    należy".

  • 16. Data: 2009-10-06 06:09:11
    Od: Marx <M...@n...com>

    Radosław Sokół pisze:

    > Czyli komputer stacjonarny, a nie przenośny.

    > "Chcę kupić ciężarówkę. Do wożenia gości i prezesa. Aha,
    > samochód osobowy odpada."
    >
    > Możesz wyjaśnić DLACZEGO?

    nie zamierzam sie spowiadac
    napisalem ze odpada i koniec kropka
    to nie dyskusja o wyzszosci swiat jednych nad drugim
    takie sa zalozenia
    Marx

  • 17. Data: 2009-10-06 06:10:47
    Od: Marx <M...@n...com>

    Dzieki za dyskusje OT, ale nadal nie dostalem ani jednej propozycji
    spelniajacej zalozenia, i tylko jedna niespelniajaca
    Marx

  • 18. Data: 2009-10-06 06:19:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Nie. Widzę upór użytkowników, by robić wszystko nie jak
    > należy, ale jak im się podoba.

    A niby dlaczego nie mogą robić co im się podoba?

    --
    marfi

  • 19. Data: 2009-10-06 06:19:25
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > Albo nie wiem, drobiazg taki-odtwórz płytkę z filmem.
    >
    > Ale to pewnie też głupi "upór użytkowników, by robić wszystko nie jak

    To teraz poszukaj sobie innych rozwiązań, zamiast czepiać
    się jednego podanego przykładu. Taka bodajże platforma
    nVidia Ion ma - z tego, co pamiętam - sprzętowe wspomaganie
    dekodowania filmów. Są też do dostania obudowy mieszczące
    miniaturowe, ale pełnoprawne płyty i karty graficzne PC,
    zajmujące kilkakrotnie mniej miejsca niż klasyczny "desktop"
    czy "tower" i możliwe do schowania w szafce biurka na przy-
    kład.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 20. Data: 2009-10-06 09:39:24
    Od: Tom <t...@o...pl>

    > Office w komplecie tez bylby pozadany.
    > Oczywiscie wszystko w pelni legalne.
    > Moze podpowiecie na co patrzec w laptopie przy takim "targecie"? ;)
    >
    > Aha, komputer stacjonarny odpada.

    Dell - Vostro 1520