  • 111. Data: 2009-10-19 20:48:09
    Temat: Re: Wybor laptopa
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    w końcu ktoś sensownie napisał :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 112. Data: 2009-10-19 21:24:59
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości

    > w końcu ktoś sensownie napisał :)

    Zalety notebooka w ogólnym użytkowaniu stacjonarnym, kończą się kiedy
    zostaje rozlana na klawiaturę pierwsza kawa, zapalcowana soczewka napędu,
    przełamany/przekiwny kabel zasilający, roztrzepane gniazda USB, rozwalony
    wyświetlacz, albo kiedy na finał wnuczki z kolegami rozniosą maszynę na
    strzępy itp.. bo np. z kolanek spadnie sobie na podłogę ups! :/
    Nie, żebym był przeciwnikiem notebooka do użytku stacjonarnego, szczególnie
    przez starsze osoby, bo każdy ma prawo (za własne pieniądze) sprawdzić ile
    taka modna maszyna wytrzymie rodzinnych imprez, pokazów zdjęć/filmow itd...
    No chyba że dziadek po sesji (np. you-tuby albo innej n-k) będzie przed
    światem chował maszyne "pod tapczan", to ok, wytrzyma "wieki" w stanie jak z
    pudełka :)

    --
    B.G

  • 113. Data: 2009-10-20 17:15:06
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    B.G napisal(a):

    > zostaje rozlana na klawiaturę pierwsza kawa, zapalcowana soczewka napędu,

    własnoręcznie zalałem herbatą z miodem, oczywiście klawiatura do
    wymiany, ale nową kupiłem za kilkadziesiąt złotych, więc nie demonizujmy

    > przełamany/przekiwny kabel zasilający, roztrzepane gniazda USB, rozwalony
    > wyświetlacz, albo kiedy na finał wnuczki z kolegami rozniosą maszynę na
    > strzępy itp.. bo np. z kolanek spadnie sobie na podłogę ups! :/

    podobnie jak w stacjonarce, zresztą nie wiem co to są roztrzepane
    gniazda usb :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 114. Data: 2009-10-24 13:25:07
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Zalety notebooka w ogólnym użytkowaniu stacjonarnym, kończą się kiedy
    > zostaje rozlana na klawiaturę pierwsza kawa,

    no tutaj mam pewne watpliwosci :)
    Moja T61 oberwala juz kawa i nic sie jej nie stalo(mycie klawiatury
    oczywiscie bylo) a T60 kolegi dostala prawie 0,5 l Coli na klawiature i
    rowniez nadal sluzy bez problemu z ta sama klawiatura(tez po myciu )

    tak ze tutaj to juz wiele od notebooka zalezy :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 115. Data: 2009-10-24 13:27:52
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > ooo? a te co maja napis IBM to kto robi?

    nie kupisz nowego(obecnie wyprodukowanego a nie paroletniego "nowego" co
    przelezal na magazynie:)
    laptopa czy desktopa wyprodukowanego przez IBM
    IBM juz od paru lat nie produkuje desktopow i notebookow(sprzedali te dzialy
    firmie Lenovo)
    jeszcze przez 2-3 lata Lenovo mialo prawo robic pod logo IBMa Desktopy i
    Notebooki ale pozniej juz sie z tego wycofali.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 116. Data: 2009-10-24 13:29:34
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Kupujac notebooka niewielkie sa mozliwosci jego rozbudowy, i choc teraz
    > 2GB niektorym wydaje sie olbrzymia iloscia RAM, to za 2-3 lata moze to byc
    > niestesty za malo.

    mozliwosci rozbudowy pamieci RAM w normalnym notebooku sa takie same jak w
    komputerze stacjonarnym.
    generalnie zaden problem i jedynym ograniczeniem sa mozliwosci techniczne
    plyty.
    ale rozbudowa tak samo latwa jak w desktopie

    tak ze kolejna nietrafiona uwaga.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 117. Data: 2009-10-24 15:29:02
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-10-24 15:29, Użytkownik Piotrek napisał:

    > mozliwosci rozbudowy pamieci RAM w normalnym notebooku sa takie same jak w
    > komputerze stacjonarnym.

    To poproszę nazwę tego netbooka która ma cztery sloty na pamięć
    tak jak moje kompy stacjonarne ?

    Pozdrawiam

  • 118. Data: 2009-10-24 16:53:39
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > To poproszę nazwę tego netbooka która ma cztery sloty na pamięć
    > tak jak moje kompy stacjonarne ?

    a ja bym poprosil o czytanie ze zrozumieniem i nie wycinanie kawalkow mojej
    wypowiedzi.

    cytat calego zdania.
[...]

    sama mozliwosc i latwosc rozbudowy jest taka sama jak w desktopie i o tym
    pisalem.
    wystarczy przeczytac i zrozumiec

    --
    pzdr
    piotrek

  • 119. Data: 2009-10-24 16:59:32
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-10-24 18:53, Użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    > plyty."
    >
    > sama mozliwosc i latwosc rozbudowy jest taka sama jak w desktopie i o tym

    W dalszym ciągu proszę o podanie tego netbooka w którym możliwość
    rozbudowy jest taka sama jak w komputerze stacjonarnym ?
    Czyli który ma podobna ilość slotów do zamontowania tej pamięci ?
    Odpowiesz czy będziesz wykręcał kota ogonem że źle cytuje i nie
    czytam ze zrozumieniem ?

    Pozdrawiam

  • 120. Data: 2009-10-24 17:29:21
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > W dalszym ciągu proszę o podanie tego netbooka w którym możliwość
    > rozbudowy jest taka sama jak w komputerze stacjonarnym ?

    praktycznie w kazdym masz mozliwosc rownie bez problemowej rozbudowy pamieci
    jak w dekstopie.
    kosci sa ogolnie dostepne, czesto jest wolny slot na dodatkowa pamiec,
    dostep do kosci pamieci jest rozniez latwy.

    > Czyli który ma podobna ilość slotów do zamontowania tej pamięci ?

    a o czyms takim to ja nigdy nie pisalem.
    czytaj ze zrozumieniem.

    > Odpowiesz czy będziesz wykręcał kota ogonem że źle cytuje i nie
    > czytam ze zrozumieniem ?

    nie wykrecam kota ogonem, poprostu szkoda mi czasu na dyskusje z kims kto ma
    problem ze zrozumieniem jednego prostego zdania.
    tak ze z mojej strony koniec dyskusji z toba chyba ze wreszcie zrozumiesz co
    sie do ciebie pisze.
    bo dyskutowanie o tym co sie tobie wydaje to naprawde strata czasu

    --
    pzdr
    piotrek