  • Data: 2009-10-05 18:52:29
    Temat: Re: Wybor laptopa
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KILu pisze:
    > Oj daj spokoj. Jest moda na laptopy, ja to akurat rozumiem - mniej kabli

    A ja NIE rozumiem. Z głupią modą należy walczyć.

    > (z reguly jeden), mniej zajetego miejsca, mniej problemow z zabieraniem

    Litości... nie widziałeś małych pecetów stacjonarnych, nie
    wymagających męczenia się z przybitym na stałe do stołu
    ekranem, grubą klawiaturą i niszczejącą w zawrotnym tem-
    pie baterią?

    EeeBOX sobie oglądnij jako *ekstremalny* przykład peceta
    stacjonarnego dla osób, które bezsensownie kupują note-
    booki.

    > tego w dowolne miejsce mieszkania (dla mnie bardzo wazny argument), czesto

    I tak pracować da się tylko przy odpowiednio dobranym biurku.
    Noszenie po mieszkaniu to mit. A z pokazywania zdjęć ciotce
    w jadalni można jednak zrezygnować, niech się ruszy i przej-
    dzie do biurka.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |