  • Data: 2019-12-19 19:18:16
    Temat: Re: Wybór dławika dla przetwornicy buck -- artykuł
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.12.2019 o 13:31, Elektrolot pisze:

    > Też mnie dziwi że ktoś bada klasyczną przetwornicę buck i pisze z tego
    > artykuł naukowy.

    Nie wiem kim jest autorka (może studentką?), ani nie oceniam jego
    jakości, bo się nie znam.
    Jednakże fakt, że jak napisałeś, obecnie budowanie takich przetwornic
    jest codzienną praktyką, nie wziął się znikąd. Ktoś wcześniej
    przeprowadził takie podstawowe badania.
    Skoro ten artykuł opublikowano (*był to rok 2015*), to może potrzeba
    żeby prowadzić takie badania jednak dalej istnieje, a może ten artykuł
    zawiera jakieś nowe informacje. Nie wiem.

    Czasopismo w którym opublikowano ten artykuł jest całkiem nieźle
    punktowane przez MNiSW. Jak dla studenta czy doktoranta to niezły kąsek.

    --
    Kaczin