  • Data: 2010-09-02 07:18:49
    Temat: Re: Wybór aku
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 1 Sep 2010 12:46:05 -0700 (PDT), tadek napisał(a):

    > mam kuchnię i wyciąg kuchenny Elektrolux i w pełni podzielam opinię że
    > jest to marna firma. Wyciąg b. głośny /ale się żonie podobał co
    > zamknęło dyskusję/ i ma zbyt małą moc.

    Trochę to offtopic ale skoro już leci.
    To co polecacie?
    Będę musiał urządzić całe nowe mieszkanie - musze kupić wszystkio z AGD do
    kuchni.
    Już wiem że z lodówki Siemensa rezygnuje - kolega ma NoFrosta który strzela
    2 razy na dobe - serwis twierdzi że ten typ tak ma a i opinie w internecie
    to potwierdziły.
    Kto robi dobre ciche no frosty?