  • Data: 2010-09-05 13:14:04
    Temat: Re: Wybór aku
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trochę to offtopic ale skoro już leci.
    > To co polecacie?
    > Będę musiał urządzić całe nowe mieszkanie - musze kupić wszystkio z AGD do
    > kuchni.

    Jeśli chodzi o lodówki, to ja jestem fanem Liebherra. Obecnie użytkuje
    dwie, ciche, oszczędne i z tego co czytałem dość niezabijalne.

    Jedna ma z 5 lat, druga troche ponad rok - na razie bez awarii.

    A co do akumulatora - ja mam Bosha chyba S4 - akurat miałem na niego
    sporą zniżkę. Na razie bez zastrzeżeń, ale one podobno działają tak, że
    kilka tygodni po gwarancji potrafią zejść.
    Aporpos bez zastrzeżeń - było tej nocy parę razy -26 w nocy - Corolka
    E11 odpalala z 1 kręcenia.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327