  • 11. Data: 2014-08-03 15:05:31
    Temat: Re: Wybór SUV-a dylemat- dość długie.
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-08-03 09:04, b...@g...com pisze:
    > ma to być SUV

    czy my musimy tak wszystko rżnąć równo z ameryki?
    tylko że moda na suvy była tam 15 lat temu

    >Fiat Freemont - a sporo ma jeździć po mieście nim kobieta

    od razu proponuje TIRa, będzie się czuła pewnie i wyżej od innych
    podczas taranowania

  • 12. Data: 2014-08-03 15:42:48
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    fifak wrote:

    > czy my musimy tak wszystko rżnąć równo z ameryki?
    > tylko że moda na suvy była tam 15 lat temu

    Nie musimy. Ty nie kupuj.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2014-08-03 21:14:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-03 10:43, *b...@g...com* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Sprubuję jeszcze raz, ale żona, czyli główny użytkownik niezbyt akceptuje Kaleosa,
    czy Antarę, może spubuję ją w Captivę wsadzić jeszcze, zobaczymy... :-)

    Sprawdziłem w międzyczasie - Captivy nowej już nie kupisz. Antara to
    bliźniak, generalnie lepiej wykończona ale co nieco droższa. Wersję
    Cosmo z 4x4 cennikowo dostaniesz za coś koło 130 tyś - myślę, że
    spokojnie da się tą cenę zbić do ~110 tyś.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 14. Data: 2014-08-04 00:36:41
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-03 09:04, b...@g...com wrote:
    > Dzień Dobry,
    >
    > Szukam dobrych argumentów w takiej sprawie.
    > Dłuższy już czas wałkuje wybór auta; ma to być SUV diesel z automatyczną skrzynią
    biegów i dobrym wyposażeniem.
    > Przebiegi roczne 30tyś km+, wieś/miasto 50:50 i zakup na 6-10 lat.
    >
    > Cena zakupu nowego gdzieś 2 okolicach 100-130tyś PLN, więc od razu wypadają Subaru
    Outback, XC60, X1 i X3, oraz Audi Q3 i Q5, bo są droższe.
    > Na styku jest Mazda CX-5 i VW Tiguan, ale raczej zbyt drogie są.
    > Kia Sportage i Hyundai X35i nie podobają się.
    >
    > Na placu boju pozostają;
    > -Forester/pomimo, że benzyna tylko występuje z automatem i za dużo pali, ale mamy
    już takiego z 2007 roku i w sumie to bardzo dobre auto, tylko właśnie dużo pali.
    > -Fiat Freemont - bardzo duży, ponoć wcale tak dużo nie pali? szybka utrata wartości
    i to, że jest bardzo duży, a sporo ma jeździć po mieście nim kobieta.

    Fremont jest OK i najsensowniejszy z tej Twojej listy (IMHO)
    Jesli kupujesz auto na 6-10 lat - to co się utratą wartości przejmujesz?

    > -Ford Kuga, nie rozumiem przyczyny, ale przy cennikowych okolicach 140-160 można
    znaleźć oferty z rabatami w okolice 110-120tyś(podobnie jest z Tiguanem, ale ten po
    rabatach zazwyczaj kosztuje pond 130tyś)
    > -Nissan Qashqai 1.6 dieselek z automatem za 110-120 tyś

    Mitsubishi Outlander

  • 15. Data: 2014-08-04 00:38:20
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-03 09:22, Cavallino wrote:

    > Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Citroen C4 Aircross ma automat?

    w wersji na PL nie ma - jak rowniez napedu na 4 kola

    Jak juz do Mitsu ASX - blizniak C4 AirCross.

    Na jesieni bedzie dodatkowo C4 Cactus w ofercie.

  • 16. Data: 2014-08-04 09:23:24
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]

    >Cena zakupu nowego gdzieś 2 okolicach 100-130tyś PLN, więc od razu wypadają
    >Subaru Outback, XC60, X1 i X3, oraz Audi Q3 i >Q5, bo są droższe.

    Jak dobrze poszukasz znajdziesz X3 F25 z 2011-2012 roku za tą kasę a chyba
    nikogo nie trzeba przekonywać że ten 2 latek będzie nieporównywalny z nowymi
    niższej klasy :). Oczywiście nie mam na myśli tych z przebiegami ponad 150
    tys. Zaczynają wypadać leasingi z końca 2010 kiedy jeszcze był pełny VAT do
    odliczenia ale pamiętaj 4 ososby w dowodzie!! No i wypadają też leasingi z
    2011 roku więc jak nie potrzebujesz faktury to spokojnie się ze sprzedającym
    dogadasz za taką kasę :)
    pzdr
    GL

  • 17. Data: 2014-08-04 10:51:49
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]

    Outback, XC60, X1 i X3, oraz Audi Q3 i Q5, bo są droższe.
    > Na styku jest Mazda CX-5 i VW Tiguan, ale raczej zbyt drogie są.

    Szukaj Mazdy CX-5 da się kupić za 120-130 tyś. z dobrym wyposażeniem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 18. Data: 2014-08-04 10:56:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-04 10:51, Chris pisze:

    > Szukaj Mazdy CX-5 da się kupić za 120-130 tyś. z dobrym wyposażeniem.

    http://www.oferta.grupabemo.pl/oferta-pojazdow/item/
    102007-mazda-cx-5-nowy-2014

    Wiem że benzyna ale za to dobry silnik do tego mało pali.
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 19. Data: 2014-08-04 11:27:12
    Od: Franek Kalina <a...@g...ru>

    Użytkownik fifak napisał:

    > czy my musimy tak wszystko rżnąć równo z ameryki?
    > tylko że moda na suvy była tam 15 lat temu

    A ktoś kupuje z uwagi na modę? Bo ja ze względów praktycznych.

  • 20. Data: 2014-08-04 14:40:13
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 3 Aug 2014 10:50:14 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ale i tak tempo mają niezłe - poprawiają błąd w programie przez pół roku,
    > gdybym ja tak pisał programy to dawno bym z głodu zdechł.

    Jeżeli ilość zgłoszeń danego błędu z rynku jest mała to możliwe, że taki
    błąd nie zostanie naprawiony albo jego priorytet jest na tyle niski że się
    tym zajmą jak nie będą mieli nic innego do roboty ;)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]